در خودروی تسلا گیمر شوید!

0
1647

کالاسودا – تسلا می خواهد چندین ویژگی جدید از جمله بازی های ویدئویی و امکان اتصال آن به اینترنت به همراه چند پیشنهاد شگفت انگیز دیگر را در اختیار کاربران خودروهای خود قرار دهد.

شاید فکر کنید که تسلا به تازگی کم کار شده است، اما نگران نباشید، به جز خبر تخته موج سواری سازگار با محیط زیست این شرکت، تسلا برای خودروهایش نیز برنامه هایی دارد که از جمله آن می توان به بازی های ویدئویی اشاره کرد.

ایلان ماسک در توییتر، از توسعه دهندگان خواسته است تا برای کمک در این قضیه به تسلا بپیوندند تا بازی ها را برای وسایل نقلیه خود بهینه سازی کنند. او گفته است: ما می خواهیم که هواداران و خوره های گیم در این کار به ما بپیوندند. چرا که در حال ایجاد بازیهای فوق العاده سرگرم کننده هستیم که صفحه لمسی مرکزی، گوشی و تبلت و … را به یکدیگر متصل می کند.

 ایلان ماسک روز گذشته در توییتر خود چنین نوشت: اگر در حال توسعه ویدئو گیم و … هستید، ملحق شدن به تسلا را در ذهن خود داشته باشید. او همچنین توییت کرده است که توسعه دهندگان اپلیکیشن و برنامه ها می بایست کارهای پیشین و رزومه خود را به ما نشان دهند و ما به دنبال بازی با حداکثر خلاقیت و سرگرمی زیاد هستیم.

این موضوع پس از این به وجود آمد که ماسک اعلام کرد که بازی های کلاسیک آتاری می تواند دو هفته دیگر در نرم افزار نسخه Tesla V9.0 منتشر شود. بازی هایی همانند Tempest، موشک و Pole Position جزو این بازی های کلاسیک هستند که به فرمان خودرو متصل شده و کاربر می تواند با نشستن پشت رل این بازیها را انجام دهد، گویی در یک فضای واقعیت مجازی قرار گرفته است.

اینترنت نیز در این پیشنهادات سهم مناسبی را  برای بازی های تسلا دارد و از جمله انها می توان به داغترین بازی دو سال اخیر به نام پوکمون گو اشاره کرد. ایده استفاده از ماشین برای بازی در سال ۲۰۱۵، با همکاری نیسان، کونامی، پلی استیشن و یوفا مورد بررسی قرار گرفت. حتی مدل شاسی بلند نیسان قشقایی نیز برای بازی PES یا Pro Evolution Soccer در PS4 برای این موضوع دستکاری شد و طراحی هایی رویش انجام شد.

جالب است بدانید که رد پای خودروهای تسلا نیز در بازی ها دیده میشود . برای مثال خودروی رودستر تسلا برای بازی GTA نیز طراحی شد که به صورت Replace قابل نصب است و علاقه مندان می توانند به صورت مجازی با این خودرو در محیط GTA برانند.

با عضویت در کانال تلگرام کالاسودا فناورانه زندگی کنید