دسترسی رایگان دوماهه به نسخه‌ی حرفه‌ای گوگل استادیا

0
604

گوگل نسخه آزمایشی استادیا پرو را در بازه‌ی زمانی دوماهه و رایگان در دسترس قرار داده است. هرکسی که آدرس جیمل دارد اکنون می‌تواند Stadia را بطور رایگان دریافت کند.

به گزارش کالاسودا و به نقل از theverge، گوگل امروز نسخه رایگان سرویس پخش بازی Stadia خود را راه‌اندازی کرده است. هرکسی که دارای آدرس جیمیل باشد می‌تواند ثبت نام کند.

گوگل حتی پروژه آزمایشی دو ماهه رایگان Stadia Pro را نیز راه اندازی کرده و در دسترس قرار داده است. این بدان معنی خواهد بود که هر کسی می‌تواند به 9 عنوان از جمله GRID، Destiny 2: Collection و Thumper به طور رایگان دسترسی داشته باشد.

حتی مشتریان موجود Stadia Pro دو ماه خدمات را به صورت رایگان دریافت می‌کنند، زیرا گوگل برای دو ماه آینده مشترکان موجود را شارژ نمی‌کند. چهارده کشور قادر خواهند بود به نسخه رایگان Stadia Pro دسترسی پیدا کنند، و کاربران می‌توانند بازی‌های انفرادی را در سرویس خریداری و نگه دارند.

پس از گذشت دو ماه از سرویس رایگان Stadia Pro، این سرویس به سرویس رایگان Stadia بازگردانده می‌شود که محدود به رزولوشن 1080p و 60fps و صدای استریو است.

اگر علاقه دارید Stadia را امتحان کنید، اکنون می‌توانید به صورت رایگان در سایت Stadia Google ثبت نام کنید. گوگل اعلام کرده است که 48 ساعت بعد از خبر امروز؛ استادیا پرو به صورت رایگان در دسترس است.

 

 

 

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها