تصاویر پرچمداران جدید هوآوی لو رفت

0
389
تصاویر پرچمداران جدید هوآوی لو رفت|کالاسودا

تصاویر پرچمداران جدید هوآوی لو رفت|کالاسوداکالاسودا – به تازگی تصاویری از گوشی های هواوی p20، p20 plus و p20 pro  در چین فاش شد که نشان میدهد احتمالا نامگذاری نسل بعدی پرچمداران این برند به این صورت خواهد بود.
پرچمداران قبلی هواوی p8، p9 و p10 نام داشت و انتظار میرفت که سال 2018، سال عرضه گوشی p11 باشد. البته ممکن است نامگذاری گوشی های p20 در سال آینده تغییر یابد. نکته جالب توجه در این خصوص این است که در تمام طراحی ها از دوربین سه گانه در فضای پشت گوشی استفاده شده و اگر این امر حقیقت داشته باشد، این گوشی پرچمدار میتواند تصاویر 40 مگاپیکسلی و زوم 5 برابر را به ثبت برساند.

huawei_|کالاسودامحل قرارگیری این سه دوربین در این سه گوشی متفاوت است، در p20، در امتداد یک خط افقی ، در p20 plus در امتداد یک خط عمودی در سمت چپ گوشی و در p20 pro این سه دوربین در امتداد یک خط عمودی در قسمت وسط و بالای فضای پشت دوربین هستند. همین عامل سبب متفاوت شدن طراحی این گوشی ها شده است.

همچنین همانطور که از تصاویر لو رفته مشخص است، p20 و p20 plus به سنسور اثر انگشت در زیر دکمه‌ی هوم مجهز شده‌اند؛ این در حالی است که p20 pro از یک حسگر اثر انگشت در پنل پشتی بهره میبرد. هنوز از دیگر مشخصات این گوشیها اطلاعاتی در دسترس نیست و باید منتظر ماند.