دستیار صوتی کورتانا قهرمان سوپربول را به درستی انتخاب کرد!!

0
298
دستیار صوتی کورتانا قهرمان سوپربول را به درستی انتخاب کرد!!

به تازگی خبر جالبی در مورد شرکت مایکروسافت و دستیار صوتی کورتانا منتشر شده که نشان می دهد این دستیار صوتی به درستی قهرمان سوپربول را پیش بینی کرده است.

برگزاری پنجاه و سومین مسابقه سوپربول

صبح امروز پنجاه و سومین مسابقه سوپربول یا همان بازی قهرمان قهرمانان فوتبال آمریکایی بین دو تیم نیوانگلند پاتریوت و لوس آنجلس رامز برگزار شد. این مسابقات هر ساله بین دو قهرمان جام های کشوری و داخلی برگزار می شود. جذابیت و هیجان این مسابقه به قدری بالا است که هر ساله تعدادی زیادی از افراد این مسابقه را مشاهده می کنند.

اهمیت بالای مسابقات سوپربول

به دلیل توجه بالا به این مسابقه هر ساله شرط بندی های سنگینی در مورد این بازی صورت می گیرد و میلیاردها دلار بین افراد جا به جا می شود. آیا پیشگویی هم می تواند این جذابیت را بالاتر ببرد؟ بله! به تازگی دستیار صوتی کورتانا انتخاب خود را در این زمینه انجام داده است. سابقه دستیار صوتی کورتانا در این زمینه فوق العاده بالا و خوب است. این دستیار صوتی در سال 2014 توانست تا 14 بازی پیاپی را درست پیش بینی کند.

پیش بینی دستیار صوتی کورتانا

با توجه به تمام این صحبت ها دستیار صوتی کورتانا دیروز اعلام کرده بود که بازی سخت و نفس گیری بین این دو تیم شکل خواهد گرفت و پیش بینی کرده بود که این بازی را تیم نیو انگلند پاتریوت خواهد برد و ششمین جشن قهرمانی خود را شاهد خواهد بود.پیش بینی دستیار صوتی کورتانا

پیش بینی دستیار صوتی گوگل

شاید برای شما جالب باشد که دستیارهای صوتی دیگر موجود نتوانستند قهرمان این دوره را درست پیش بینی کنند. دستیار صوتی گوگل تیم لوس آنجلس رامز را انتخاب کرد که دلیل انتخاب آن را هم گفته است: « من تیم هایی را که اسم حیوانات در آنها وجود دارد دوست دارم و در این موضوع شکی نیست که تیم مقابل بهترین بازیکن تمام دوران تام بریدی را دارد اما دوست دارم ببینم چه اتفاقی می افتد و نمی توانم علاقه خود را به تیم لوس آنجلس انکار کنم. پس امروز تیم لوس آنجلس را تشویق خواهم کرد.»

پیش بینی درست دستیار صوتی الکسا

دستیار صوتی سیری هم نتوانسته بود این بازی را درست پیش بینی کند. شاید تنها دستیار صوتی که توانسته بود برنده را درست پیش بینی کند ، دستیار صوتی الکسا بود که گفته بود جام قهرمانی را در دست تام بریدی بازیکن تیم نیو انگلند پاتریوت می بینم!

برنده سوپربول

این بازی در نهایت با نتیجه 13 بر 3 به نفع تیم نیو انگلند پاتریوت به پایان رسید و این تیم قهرمان سوپربول شد. این ششمین قهرمانی نیو انگلند پاتریوت در این مسابقات است. قطعا این موضوع می تواند یکی از ویژگی های دستیار صوتی کورتانا محسوب می شود و شاهد آینده روشنی برای دستیار صوتی کورتانا هستیم.

نظر شما در مورد قهرمان این مسابقات و پیش بینی دستیار صوتی کورتانا چیست؟ آیا این موضوع می تواند باعث شود تا این دستیار صوتی محبوبیت بیشتری کسب کند؟

منتظر نظرات شما دوستان در مورد این خبر در بخش کامنت ها هستیم.

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها