تصاویر جالبی از جایگاه دوربین آیفون 11 منتشر شد

0
571
تصاویر جالبی از جایگاه دوربین آیفون 11 منتشر شد

تصاویر منتشر شده از دوربین آیفون 11 اخبار جالب توجهی به همراه دارد. در سال های اخیر شایعات پیرامون گوشی های هوشمند آیفون بسیار بیشتر از برندهای دیگر بوده است. این کمپانی نامدار که سال 2018 رتبه دوم پرفروش ترین برندهای موبایل را به هواوی تقدیم کرد، در سال جاری قصد دارد جایگاه خود را پس گیرد، از این رو تمرکز خاصی روی محصولات جدید خود قرار داده است.

بر اساس اخبار موجود، اپل قصد دارد گران ترین محصول خود را با سه لنز دوربین روانه بازار فروش کند. این کمپانی مشهور در سال های اخیر نشان داده است که قصد دارد یک گوشی موبایل را به عنوان برترین محصول خود در میان گوشی هایی که به صورت رسمی اعلام می کند، در نظر بگیریم و به جزآیفون ایکس تمام گوشی هایی که پسوند پلاس یا مکس دارند، برترین گوشی موبایل آیفون محسوب می شوند.

دوربین آیفون 11؛ جای گیری لنزها به صورت افقی در وسط قاب

دوربین آیفون 11 مکس بدون شک رقیبی جدی برای برندهای دیگر خواهد بود. این گوشی هوشمند که سه لنز دوربین دارد، به نظر کمی عجیب خواهد بود یا بهتر بگوییم این ظاهر برای گوشی های آیفون بسیار جدید است. طراحی دوربین آیفون 11 مکس به صورت افقی است و در یک قاب در مرکز این گوشی موبایل قرار گرفته است. البته به نظر می آید اگر اپل از این طرح استفاده کند، به احتمال زیاد تغییراتی در آن ایجاد خواهد کرد.دوربین آیفون 11؛ جای گیری لنزها به صورت افقی در وسط قاب

فلاش ال ای دی این دوربین سه گانه نیز دور لنز دوربین وسطی قرار گرفته است که ظاهری جالب توجه خواهد داشت. با این وجود باید منتظر رندرهای دیگری از گوشی های آیفون سال 2019 باشیم و به عبارتی تمام این اخبار در حد شایعه است.

مدتی پیش نیز اخباری منتشر شد که نشان می داد دوربین سه گانه گوشی های آیفون شبیه گوشی های پرچمدار هواوی است و در یک قاب مربعی شکل قرار گرفته است. به طور کلی این طرح های اولیه را می توان از آن جهت مهم دانست که توسعه دهندگان این گوشی هوشمند اگر روی پرچمدار فعلی خود این موضوع را مورد استفاده قرار ندهند، بدون شک از این طرح ها در محصولات خود الهام می گیرند.

بر اساس اخبار موجود، قاب پشتی این گوشی هوشمند نیز مانند نسخه های قبلی شیشه ای است که قطعا انتقاداتی را به همراه دارد. همچنین این قاب آسیب پذیری بالایی از دید بسیاری از کاربران دارد، البته گفتنی است که دلیل استفاده از این قاب شیشه ای، پشتیبانی از شارژر وایرلس است و اگر این موضوع دلیل اصلی این استفاده از قاب شیشه ای نبود، این احتمال وجود داشت که ظاهری دیگر را برای این گوشی های هوشمند شاهد باشیم.

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها