بررسی دوربین نوکیا 9 پیور ویو ؛ جذاب ترین گوشی هوشمند نسل جدید نوکیا

0
703

دوربین نوکیا 9 پیور ویو را می توان در کنار خاص ترین ویژگی های گوشی های هوشمند قرار داد. کمپانی اچ ام دی گلوبال از زمانی که گوشی های هوشمند خود را تحت برند نوکیا روانه بازار فروش می کند در ساخت گوشی های هوشمند ارزان قیمت و میان رده موفقیت های بسیاری را به دست آورده و در بخش پرچمدار نیز قصد دارد به آرامی نامی برای خود دست و پا کند. در این بخش قصد داریم به بررسی دوربین نوکیا 9 پیور ویو بپردازیم.
دوربین نوکیا 9 پیور ویو از 5 لنز به همراه لنز ToF ساخته شده است. حضور این لنز ها این به جذابیت این گوشی هوشمند بسیار افزوده است. دوربین نوکیا 9 پیور ویو از 5 لنز 12 مگاپیکسلی با گشودگی دریچه دیافراگم 1.8 تشکیل شده است. در میان این پنج لنز شاهد 2 لنز رنگی 12 مگاپیکسلی هستیم و سه لنز دیگر نیز سیاه و سفید است. این لنز ها ساختار خاصی نیز دارد و بر خلاف سایر گوشی های هوشمند که لنز های آن ها به صورت افقی یا عمودی در اختیار کاربران قرار می گیرد. این لنز ها طراحی بسیار جالبی دارند. در کنار این 5 لنز و سنسور ToF فلاش ال ای دی نیز وجود دارد و با یکدیگر ساختار دوربین این گوشی هوشمند را تشکیل می دهند.
در بخش دوربین سلفی نیز شاهد یک لنز 20 مگاپیکسلی هستیم که قابلیت فیلم برداری فول اچ در را اختیار کاربران قرار می دهد.
نظر شما در مورد دوربین نوکیا 9 پیور ویو چیست ؟ آیا دوربین این گوشی هوشمند را می توان با پرچمداران برند های دیگر مقایسه کرد؟

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها