آیا دوربین پرچمدار سامسونگ رتبه اول را کسب خواهد کرد؟

0
1355
دوربین پرچمدار سامسونگ رتبه اول را کسب خواهد کرد؟

دوربین پرچمدار سامسونگ رتبه اول را کسب خواهد کرد؟کالاسودا-اخیرا اطلاعات جالبی درخصوص دوربین پرچمدار سامسونگ در سال آینده منتشر شده است اما کمپانی سامسونگ هنوز اطلاعات خاصی در این مورد منتشر نکرده است،با این حال طبق شواهد موجود می توان این موضوع را در نظر گرفت که این گوشی هوشمند با سه لنز دوربین اصلی روانه بازار فروش خواهد شد. این سه لنز رقیبی جدی برای پرچمداران هوآوی خواهند بود. در حال حاضر پرچمدار هوآوی با سه لنز، برترین دوربین موبایل های هوشمند محسوب می شود.

دوربین پرچمدار سامسونگ در سال آینده باید چه قابلیت هایی داشته باشد؟

سامسونگ پرچمداران سال جاری خود را با دو لنز دوربین روانه بازار کرد و گلکسی نوت 9 توانست در کنار برترین گوشی های هوشمند در بخش دوربین قرار گیرد، با این وجود نتوانست لقب برترین گوشی موبایل را در بازار جهانی به دست آورد. به نظر می رسد سامسونگ برای رقابت با هوآوی باید از لنزهای قدرتمندتری استفاده کند، در غیر این صورت شکست سامسونگ قطعی خواهد بود.
امروز تصاویری منتشر شد که نشان می دهد گوشی هوشمند گلکسی اس 10 سامسونگ دارای سه لنز افقی است. از نظر ظاهری این گوشی هوشمند در مقابل پرچمدار قبلی سری اس قرار می گیرد که لنزهای آن به صورت عمودی در کنار یکدیگر قرار گرفته اند.

دوربین پرچمدار سامسونگ رتبه اول را کسب خواهد کرد؟

پس از انتشار تصاویر مربوط به دوربین پرچمدار سامسونگ در سال آینده، کمپانی کره ای سامسونگ اعلام کرد که هدف از قرار گرفتن لنزها به صورت افقی، استفاده از باتری بزرگ تر است. در واقع سامسونگ معتقد است که طراحی افقی دوربین سبب می شود که آنها بتوانند حجم باتری بزرگ تری را قرار بدهند.
سامسونگ در گوشی هوشمند گلکسی نوت 9 خود از این ساختار برای لنزهای دوربین خود استفاده کرد و توانست از یک باتری 4000 میلی آمپری برای گوشی موبایل خود استفاده کند و برترین باتری را برای پرچمدار خود روانه بازار فروش کند. البته سامسونگ هنوز اخباری در مورد باتری گوشی هوشمند جدید خود منتشر نکرده است اما به نظر می رسد در این گوشی هوشمند شاهد یک باتری 4000 میلی آمپری باشیم.
تصاویر منتشر شده از پرچمدار جدید سامسونگ علاوه بر تایید سه لنز دوربین، خبر خاصی را در اختیار کاربران قرار نمی دهد اما با توجه به رویه همیشگی سامسونگ در عرضه گوشی های هوشمند برخی از ویژگی های این محصول قابل رمزگشایی خواهد بود.
نظر شما در مورد دوربین پرچمدار سامسونگ چیست؟ آیا دوربین این گوشی های موبایل می تواند حریف چینی خود را کنار بزند؟ باید تا رونمایی از گوشی هوشمند گلکسی اس 10 منتظر ماند تا نتیجه کار این برند کره ای را مشاهده کرد.

با ما در صفحه اینستاگرام  و تلگرام  کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها