دورکارشدن کارمندان توئیتر به خاطر کروناویروس

0
872
دورکارشدن کارمندان توئیتر به خاطر کروناویروس

توئیتر به کارمندانش توصیه کرد تا با دورکاری مانع از انتشار کروناویروس شوند.

به گزارش کالاسودا و به نقل از بی‌بی‌سی، مدیریت ارشد توئیتر در پستی نوشت کارمندانش در هنگ کنگ، ژاپن و کره جنوبی دورکار خواهند بود.

مدیریت همچنین اعلام کرد به 5 هزار کارمند خود در سراسر جهان قویا توصیه کرده مه به سر کار نروند و از خانه و به صورت دورکاری وظایف محوله را انجام دهند.

اطلاعیه رسمی توئیتر یک روز پس از آن منتشر می‌شود که این کمپانی کلیه سفرهای تجاری غیرضروری و رخدادهای فنی مربوطه را ممنوع اعلام کرد.

قرار بود توئیتر این ماه در کنفرانس رسانه‌ای Southwest در آستین تگزاس حضور داشته باشد که موضوع به دلیل کروناویروس منتفی شد.

جنیفر کریستی مدیر منابع انسانی توئیتر در این باره گفت: “هدف ما این است که احتمال گسترش ویروس کووید19 را برای خود و اطرافیان کاهش دهیم.”

در پست جدید توئیتر تاکید شده است که مدتی است که روشهای دورکاری را تعریف کرده‌ و متعهد هستند که به هر کسی در هر مکانی امکان کار کردن برای توئیتر را فراهم کنند.

جک دورسی مدیر اجرایی خودش مدتهاست دورکار بوده و نوامبر گذشته بود که اعلام کرد به مدت 6 ماه قصد دارد در افریقا زندگی کند.

اقدام توئیتر شبیه اقدام بسیاری از کمپانی‌های آسیایی است که به دنبال شیوع کروناویروس، کارمندان خود را دورکار کرده‌اند.

سایر کمپانی‌های فناوری نیز از بیم شیوع کروناویروس دورکاری اعلام کرده و اغلب رخدادهای فنی و کاری خود را نیز لغو کرده‌اند.

فیس بوک و گوگل حضور خود در کنفرانس‌های مختلف را لغو کرده و فیس بوک نیز اعلام کرد مانند توئیتر در کنفرانس رسانه‌ای در آستین حضور نخواهد یافت.

کارمندان گوگل در دفتر اروپایی دوبلین نیز سه شنبه دورکار شدند.

 

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها