دورکاری اجباری کارکنان توئیتر در سراسر جهان به دلیل کروناویروس

0
908

توئیتر بعد از آنکه در چند روز گذشته به صورت یک توصیه کارمندانش را تشویق به دور کاری می‌کرد؛ امروز در یک دستورالعمل جدی و رسمی از همه کارمندانش خواست در خانه بمانند و دورکاری کنند.

به گزارش کالاسودا و به نقل از theverge، این شرکت امروز اعلام کرد که کلیه کارمندان توئیتر باید تا زمان اطلاع رسانی بعدی در خانه کار کنند تا به کاهش شیوع COVID-19 کمک کنند.

توئیتر پیش از این با انتشار اطلاعیه‌هایی کارمندان را تشویق به دورکاری کرده بود، اما اکنون این دستورالعمل به صورت جدی و رسمی تمام کارکنان را مجبور به دورکاری کرده است.

توئیتر در ادامه اعلام کرد که اگر قادر به انجام وظایف خود در خانه نیستید، توئیتر همچنان به پیمانکاران، کارگران ساعتی و فروشندگان به ازای ساعات کار استاندارد حقوق پرداخت می‌کند. این شرکت همچنین برای هزینه‌های راه‌اندازی دفتر در خانه و همچنین برای والدینی که ممکن است هزینه‌های مراقبت روزانه‌ای را بپردازند، بازپرداخت تعیین کرده است.

شرکت‌های آی‌تی از جمله اپل، آمازون، مایکروسافت و گوگل راهنمایی‌های مشابهی را برای کارمندانشان در مناطق مختلف صادر کرده‌اند، اما دستور توئیتر به کل نیروی کار جهانی 4.900 نفری این کمپانی، یکی از بزرگ‌ترین فراخوان‌های رسمی برای دورکاری اجباری به دلیل شیوع کروناویروس است.

 

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها