ذخیره جست‌و‌جوها و محصولات با هوش مصنوعی گوگل کالکشنز

0
220

گوگل کالکشنز Collections جست‌و‌جو های شما را ذخیره کرده و سازماندهی می‌کند. این ویژگی از هوش مصنوعی بهره می‌برد تا وب سایت‌ها، تصاویر و محصولات مرتبط را به شما توصیه کند.

به گزارش کالاسودا و به نقل از انگجت، اگر پیش از این موضوعی را در گوگل جست‌و‌جو کرده‌اید اما آن را ذخیره نکردید؛ پیدا کردن آن کار سختی است. اما به تازگی گوگل این موضوع را تشخیص می‌دهد و یک ویژگی جست‌و‌جوی پیشرفته همراه با هوش مصنوعی را ارائه داده است که هدف آن کمک به شما است.

گوگل Collections صفحات مشابهی را که پیش از این جست‌و‌جو کرده اید را در کتگوری های خاص گروه بندی می‌کند. شما قادر خواهید بود مجموعه‌ها را ذخیره کنید، تا بتوانید به راحتی و در آینده آنها را دوباره مرور کنید.

گوگل کالکشنز بر اساس فعالیت‌هایی مانند آشپزی، خرید و سرگرمی این پیشنهادات را ارائه خواهد داد. این امر می‌تواند پییگیری جست‌و‌جوهایی که هفته پیش انجام داده اید را آسان‌تر کند.

این قابلیت پس ذخیره یک کالکشن، از هوش مصنوعی برای توصیف وب سایت‌ها، تصاویر، محصولات و جستجوها استفاده می‌کند. با کلیک بر روی دکمه ” Find More ” در یک مجموعه، پیشنهادات بیشتری را مشاهده خواهید کرد. همچنین می‌توانید مجموعه‌ها را به اشتراک بگذارید.

ویژگی جدید مبتنی بر کارت‌های فعالیتی activity cards  است که گوگل در سال 2018 معرفی کرده است. در آن زمان، گوگل اعلام کرد که این توصیه‌های مبتنی بر هوش مصنوعی، روش استفاده ما از اینترنت را در دهه‌های بعدی تغییر می‌دهد.

کاربران در سراسر جهان هم اکنون می‌توانند از گوگل کالکشنز، که در برنامه گوگل و نسخه وب آن و در منوی جانبی قرار دارد استفاده کنند. مجموعه‌ها و توصیه‌های پیشنهادی از امروز آغاز می‌شوند. این ویژگی‌ها برای اولین بار در ایالات متحده در دسترس خواهد بود.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها