سورپرایز هواوی؛عرضه نسخه آزمایشی رابط کاربری جدید هواوی برای 14 موبایل

0
334
سورپرایز هواوی؛عرضه نسخه آزمایشی رابط کاربری جدید هواوی برای 14 موبایل

بر اساس اخبار منتشر شده پیرامون کمپانی هواوی برنامه آزمایشی نسخه بتا رایط کاربری خود را برای 14 گوشی هوشمند از جمله میت 10 و پی 20 منتشر می کند، این موضوع یک خبر بسیار خوب برای کاربران هواوی به شمار می رود، نسخه چین این گوشی های هوشمند در ابتدا به روز رسانی های نسخه آزمایشی را دریافت می کنند و چند روز بعد نسخه آزمایشی رایط کاربری هواوی در بازار جهانی آن را دریافت می کنند.

رابط کاربری جدید هواوی چه قابلیت هایی را برای گوشی های هوشمند فراهم می کند.؟

رابط کاربری جدید هواوی موسوم به EMUI 9.1 قابلیت های بسیار جالبی را به همراه دارد که از جمله برترین ویژگی های آن می توان به افزایش نصاویر پس زمینه جدید همراه با فایل سیستی EROFS به منظور عملکرد سریعتر سیستم، به اشتراک گذاری فایل های OneHop و تغییرات جزیی برای بهبود شرایط گوشی موبایل همراه است. اگر قصد دارید تمام ویژگی های EMUI 9.1 را بررسی کنید در این بخش کلیک کنید.رابط کاربری جدید هواوی چه قابلیت هایی را برای گوشی های هوشمند فراهم می کند.؟

برای اینکه نسخه آزمایشی رابط کاربری جدید هواوی را دریافت کنید باید برنامه Beta Club Huawei را نصب کرده و سپس با حساب کاربری هواوی وارد شوید. سپس می توانید به صورت دستی چک کنید که برای گوشی هوشمند شما رایط کاربری جدید هواوی منتشر شده است و در صورت انتشار نسخه آزمایشی EMUI9.1 را نصب کنید.

کمپانی هواوی توصیه می کند که برای دریافت این نسخه حداقل 6 گیگابایت فضای ذخیره سازی نیاز دارید که باید مقدمات آن را قبل از نصب هرگونه نسخه بتا رابط کاربری هواوی فراهم کنید.

حال باید دید نظرات کاربران در مورد رابط کاربری جدید هواوی چیست و به این موضوع پرداخت که آیا این رابط کاربری مانند نسخه های قبلی به بهبود شرایط کاری کاربران کمک می کند یا نیاز به تغییراتی دارد.

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها