رابط کاربری جدید گوگل پلی شرایط بسیار ساده ای را برای کاربران ایجاد می کند

0
216
رابط کاربری جدید گوگل پلی شرایط بسیار ساده ای را برای کاربران ایجاد می کند

رابط کاربری جدید گوگل پلی می تواند با ایجاد مسیر و محیطی بسیار ساده شرایط بسیار خوبی را برای کاربران رقم زند، بر اساس ادعای وب سایت گوگل پلیس، گوگل شروع به ایجاد یک رابط کاربری جدید برای فروشگاه خود کرده است که تغییرات اساسی زیادی خواهد داشت.

رابط کاربری جدید گوگل پلی  نه تنها با طراحی جدید و فونت گوگل Sans در اختیار کاربران قرار می گیرد، بلکه نوار ناوبری یا همان navigation bar نیز به بخش پایین صفحه منتقل شده است که دسترسی به این بخش در گوشی های هوشمند با صفحه نمایش بسیار بزرگ ساده تر باشد. این موضوع تاثیر بسیار زیادی روی کارکرد گوشی های هوشمند افرادی دارد که علاقه دارند با یک دست به استفاده از گوشی هوشمند خود بپردازند.

رابط کاربری جدید گوگل پلی چه تغییراتی را شامل می شود؟

سایر تغییرات در مورد این رابط کاربری را می توان حذف تب موسیقی دانست، این تب از طریق منوی اصلی در اختیار کاربران قرار می گیرد، برای دسترسی به این بخش نیاز دارید صفحه گوگل پلی را به سمت راست بکشید. در نار این موضوع نرم افزارها طوری قرار گرفته اند که اپلیکیشن هایی که امتیاز های بالاتری دارند در اختیار کاربران قرار گیرد و همچنین اگر به روز رسانی برای گوشی موبایل شما و نرم افزار هایتان عرضه شده باشد به صورت هایلایت مشخص می شود. در کنار این موارد نوار پیشرفت دانلود نرم افزار های نیز تغییر کرده  و به شکل دایره در اختیار شما قرار می گیرد، زمانی که دانلود نرم افزار آغاز می شود یک دایره دور آیکون اپلیکیشن ایجاد می شود که پیشرفت دانلود ابزار را نشان می دهد.رابط کاربری جدید گوگل پلی چه تغییراتی را شامل می شود؟

رابط کاربری جدید گوگل پلی با نام نسخه 15.1.24 در اختیار کاربران قرار می گیرد، توجه داشته باشید که ممکن است نیاز داشته باشید که حافظه کش گوشی هوشمند خود را حذف کنید. البته توجه داشته باشید که ممکن است این رابط کاربری هنوز برای گوشی هوشمند شما منتشر نشده باشد. برای اطلاع از اینکه گوگل پلی گوشی موبایل شما چه نسخه ای است می توانید به بخش تنظیمات گوگل پلی رفته و آن را مشاهده کنید.

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها