راه‌اندازی هتل‌های مخصوص گیم در آمریکا با تم آتاری

0
535

هتل‌های گیمینگ با تم آتاری در 8 شهر ایالات متحده راه اندازی می‌شوند. این هتل ها  امکاناتی شامل استودیوهای بازی های الکترونیک ، “زمین بازی” و صبحانه های رایگان را ارائه می دهند.

به گزارش کالاسودا و به نقل از انگجت، آتاری نوستالژیک جایگاه خود را از دست داده و پس از سقوط صنعت در دهه 80 ، پیشگام بازی های ویدئویی نتوانست به جایگاه قبلی خود دست پیدا کند. اخیراً کنسول یکپارچه سازی با سیستم عامل توانسته اند به مرور محبوبیت بیشتری پیدا کرد و حرف اول را بزنند.

در این میان آتاری امیدوار است با اعطای اعتبار خود در صنعت هتل داری به موفقیتی دست پیدا کند.

این شرکت قراردادی را امضا کرد که در آن، نام و مارک تجاری خود را به یک توسعه دهنده املاک و مستغلات واگذار کرده است و در این راستا هشت هتل در سراسر ایالات متحده ساخته خواهد شد. هتل اول در Phoenix ساخته می شود و هتل های دیگر نیز در شهرهای آستین ، شیکاگو ، دنور ، لاس وگاس ، سان فرانسیسکو ، سان خوزه و سیاتل به بهره برداری خواهند رسید.

بخش جذاب هتل های آتاری استودیوهای بازی های الکترونیک آن خواهد بود.

هیچ جزئیاتی در مورد این بخش ها وجود ندارد، اما هر هتل یک “زمین بازی آتاری ” نیز خواهد داشت. با فرض اینکه استودیوهای بازی های الکترونیک مکانهایی باشند که بازیکنان حرفه ای در آن به رقابت می پردازند ، “زمین بازی” می تواند سالن مهمانانی باشد که به رایانه های شخصی مجهز هستند. هتل ها چند بخش خارجی مانند استخر و سالن بدنسازی استاندارد نیز دارند؛ رستوران ها، کافه ها، نانوایی ها و سالن های سینما نیز جزئی از هر ساختمان خواهند بود.

از آنجا که این قرارداد نوعی قرارداد لیسانس (License Contracts) است ، آتاری به احتمال زیاد در طراحی و یا ویژگی های این هتل ها هیچ گونه دسترسی مستقیمی نخواهد داشت، اما پول دریافت می کند.

این شرکت پنج درصد از درآمد هتل ها را دریافت می کند. آتاری همچنین در این قرارداد از توسعه دهنده مبلغ 600،000 دلار پیش پرداخت دریافت کرده است که به نظر می رسد برای چنین پروژه بزرگی کم است.

قابل توجه ترین دستاوردی که آتاری در گذشته اخیر داشته است  نشان دادن لوگوی آن در Blade Runner 2049 است، بنابراین امیدوارم که این استراتژی عجیب و غریب برای این کمپانی افسانه ای کار کند.

در این قرارداد ذکر شده است که آتاری از حق توسعه املاک مشابه برخوردار است، بنابراین اگر این هتل ها به موفقیت دست پیدا کنند ، می توانیم در آینده شاهد تأسیسات بیشتری از آتاری باشیم.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها