راه‌اندازی پلتفرم Canvas Envision توسط کاناواس

0
60

کمپانی Canvas GFX پلتفرم Canvas Envision را راه اندازی کرد. یک پلت فرم جدید که امکان ادغام آسان مدل‌های سه بعدی در اسناد را فراهم می‌کند و برای ایجاد همکاری تعاملی و بصری سه بعدی در مشاغل تولیدی مفید است.

به گزارش کالاسودا و به نقل از venturebeat، این پلت فرم جدید امکان نشان دادن متریال به کار گرفته شده، اسناد فنی و کتابچه‌های راهنمای محصولات را به صورت منسجم و سه بعدی در خود جای داده است.

Canvas GFX راه حل‌های ارتباطی گسترده و بصری در صنایعی مانند هوا فضا و دفاع، پهپادها، خودرو، لوازم خانگی تجاری، انرژی و آموزش ارائه می‌دهد. پلتفرم‌های ارائه شده توسط Canvas پل ارتباطی بین برنامه‌های گرافیکی فنی و خلاقانه است و همه را قادر می‌سازد تا با وضوح اطلاعات پیچیده را درک کنند.

این کمپانی مدتهاست که در زمینه ابزارهای گرافیکی برای اسناد فنی، پیشرو صنعت است، اما این ابزارها مستقل نبوده و معمولاً به ابزارهای مدیریت چرخه عمر محصول وابسته‌اند.

مدیر شرکت Canvas، پاتریشیا هیوم به VentureBeat گفت: “ما انتظار داریم که پلتفرم جدید پذیرش و استفاده از داده‌های مدل CAD سه بعدی را در سراسر سازمان بهبود بخشیده و آسان کند.”

پلتفرم جدید Canvas به هر فرد در سازمان اجازه می‌دهد تا مدل‌های به روز را در اسناد به کار گیرند و آن را تغییر دهند. علاوه بر این، کاربران می‌توانند در یک نمودار بزرگ‌تر، اجزای خاص، چرخش مدل، جداسازی و … را مشاهده کنند.

به عنوان مثال، یک کتابچه راهنمای می‌تواند پیچ‌هایی را که فرد تعمیرکار باید با آنها شروع به کار کند را هایلایت کند. کاربران نهایی همچنین می‌توانند مدلهای سه بعدی در یک سند را مشاهده کنند.

هیوم گفت: “هر كاربری می‌تواند بدون نیاز به فردی كه نرم افزار CAD را بلد است، برای ایجاد و ثبت تصاویر به طور مستقیم با مدلهای CAD 3D كار كند.”

چنین پیشرفت‌هایی می‌تواند باعث رشد بازار نرم افزار CAD می‌شود. تحقیقات Grandview Research پیش بینی کرده است که این پلتفرم تا سال 2028 با 6.4٪ CAGR رشد کرده و در آن زمان به ارزش تخمینی 15.4 میلیارد دلار برسد.

این پلت فرم از دو جز تشکیل شده است.

  • Envision Creator یک برنامه گرافیکی است که به کاربران امکان می‌دهد بدون آموزش CAD مدل‌های سه بعدی را وارد کرده و با گرافیک ، ابزار ویرایش عکس و متن کار کنند.
  •  Envision Cloud به شما امکان می‌دهد از طریق مرورگر وب این اسناد را باز کرده و با آنها کار کنید و همچنین با ویژگی‌های علامت گذاری و کامنت با دیگران همکاری کنید.
عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها