راه اندازی سیستم عامل جدید شبکه‌ا‌ی نوکیا در مرکز داده ابری اپل

0
386

پیش از این هوآوی در زمینه‌ی بحران اطلاعات اعلام کرد که اطلاعات چهارمین منبع پس از دریا، هوا و زمین است. علاوه بر هواوی کمپانی‌های دیگری مانند نوکیا نیز به فکر چگونگی استفاده بهینه از اطلاعات و داده‌های موجود هستند.

به گزارش کالاسودا و به نقل از GizChina، نوکیا به عنوان شرکتی فعال در سیستم‌های اطلاعاتی و نوآوری‌ها از راه اندازی نسل جدید سیستم عامل شبکه (NOS) خبر داد. بعلاوه، این مجموعه ابزار جدید اتوماسیون و عملیات شبکه مبتنی بر تصمیم را منتشر کرده که به تعریف مجدد معماری شبکه داده‌های مرکزی می‌پردازد.

سیستم عامل جدید نوکیا SR Linux و Fabric Service Platform به اختصار FSP توسط نوکیا و شرکت‌های اینترنتی جهانی پیشرو از جمله اپل ساخته شده‌اند. در حال حاضر، اپل راه حل مرکز داده‌های نسل بعدی نوکیا را در مرکز داده ابری خود مستقر خواهد کرد.

سیستم عامل نوکیا SR Linux یک پیشرفت واقعی در معماری است. این اولین سیستم عامل شبکه (NOS) است که کاملاً مبتنی بر جدیدترین خدمات میکروسکوپی است. SR Linux NDK (کیت توسعه NetOps) مجموعه‌ای از توابع برنامه نویسی کامل و غنی را ارائه می‌دهد. ابزارهای مدرن مانند (gRPC (Remote Procedure Call و protobuf به راحتی می‌توانند برنامه‌ها را ادغام کنند و نیازی به محدودیت زبانی ندارند.

نوکیا FSP مجموعه‌ای از ابزارهایی را ارائه می‌دهد که ارائه دهندگان خدمات ابری برای اجرای عملیات شبکه بر اساس تصمیم و استراتژی شبکه به آن نیاز دارند.

برنامه FSP برای ایجاد، استقرار و نظارت بر کل شبکه مرکز داده بر اساس معماری قدرتمند در سطح شبکه طراحی شده است. راه حل‌های شبکه‌ی داده‌های نوکیا، قابلیت باز بودن، انعطاف پذیری، استحکام و اتوماسیون را فراهم می‌کنند. آن‌ها مراکز داده و محیط‌های ابری را برای گسترش، تنظیم و کارکرد، آسان‌تر خواهند کرد.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها