راه اندازی ویلچرهای برقی مستقل بریتیش ایرویز در فرودگاه جان اف کندی

0
780

شرکت هواپیمایی بریتیش ایرویز در حال آزمایش بر روی صندلی‌های چرخدار (ویلچر) برقی مستقل خود در فرودگاه جان اف کندی است؛ تا به وسیله آن به جابه جایی افراد معلول و دارای محدودیت حرکتی کمک کند.

به گزارش کالاسودا و به نقل از انگجت، دفعه دیگری که در فرودگاه جان اف کندی از هواپیما پیاده شدید، ممکن است متوجه‌ی ولیچرهای شوید که نظر همگام را به خود جلب می‌کند. شرکت هواپیمایی بریتیش ایرویز امروز اعلام کرد که در حال آزمایش روی صندلی‌های چرخدار برقی مستقل در ششمین فرودگاه شلوغ کشور است تا به مسافران با معلولیت‌های حرکتی کمک کند.

هر صندلی چرخدار می‌تواند با کمک فناوری ضد برخورد از موانع و سایر افراد عبور کند. همچنین می‌تواند بدون کمک کارکنان فرودگاه به سمت گیت حرکت کند. قبل از سوار شدن، می‌توانید با استفاده از نمایشگر داخلی از مکانهایی که می‌خواهید بازدید کنید آگاه شوید. ویلچر پس از رساندن شما به مقصد و گیت مورد نظر دوباره به ایستگاه خود باز می‌گردد، جایی که منتظر مسافر بعدی خود است.

اگر این ویلچرها از نظر شما آشنا هستند، به این دلیل است که با طراحی صندلی ویل مدل Ci سازگار بوده و به آن شباهت دارند. کارشناسان انگجت این فرصت را داشتند تا این وسیله را در CES 2018 تست کنند، و آن را با سرعت پنج مایل در ساعت در سراسر طبقه نمایش حرکت دهند. در آن زمان، ویل اعلام کرده بود که مدل Ci را با قیمت 4000 دلار به فروش می‌رساند.

قبل از ارائه‌ی ویلچر در فرودگاه‌های دیگر، بریتیش ایرویز قصد دارد آزمایش‌های بیشتری را در فرودگاه Heathrow انجام دهد. هر دو کارآزمایی بخشی از تلاش 5 ساله 6.5 میلیارد پوندی (تقریباً 8.3 میلیارد دلار) از سوی شرکت هواپیمایی برای بهبود تجربه مشتری است.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها