رایانه رومیزی هوآوی با پردازنده‌ی Kunpeng

0
448

اگرچه هواوی درگیر تحریم‌های آمریکا است؛ اما همچنان به عرضه‌ی محصولات جدید خود می‌پردازد. رایانه رومیزی هوآوی/ Huawei PC توجه زیادی را به خود جلب کرده است.

به گزارش کالاسودا و به نقل از GizChina، به گفته یک وبلاگ نویس Weibo، راه اندازی Huawei PC با پردازنده‌ی Kunpeng به زودی اتفاق می‌افتد.

علاوه بر اطلاعاتی که وی به اشتراک گذاشته است، وبلاگ نویس همچنین یک عکس از رایانه شخصی Huawei PC Kunpeng پست کرده که علاوه بر پورت USB 3.0، برچسب ‘Powered By Kunpeng’ را نشان می‌دهد.

ویژگی‌های HUAWEI PC

در مورد رایانه شخصی Huawei Kunpeng، اطلاعات زیادی فاش شده است. اطلاعات نشان می‌دهد که نسخه اولیه از پردازنده 24 هسته‌ای Kunpeng، رم 8 گیگابایتی، 512 گیگابایت حافظه‌ی SSD سامسونگ و کارت گرافیک AMD’s Radeon 520 استفاده می‌کند. علاوه بر این، عملکرد چند هسته‌ای این پردازنده کمی بهتر از i9-9900K است. این دسک تاپ منحصراً برای کاربران دولتی و سازمانی است. این سیستم مجهز به سیستم UOS داخلی است و نمی‌تواند ویندوز را نصب و اجرا کند.

هواوی همچنین این دسکتاپ را به نمایشگر 23.8 اینچی مجهز کرده که دارای طیف رنگی 70٪ NTSC و رزولوشن 1920 در 1080 است.

پیش از این، یک خبرچین در توییتر همه ویژگی‌های دسکتاپ Huawei را فاش کرده بود که نشان می‌داد این دستگاه طراحی ساده و تجاری دارد. سه درگاه USB-A و یک USB-C و یک درگاه هدست در جلو آن تعبیه شده و همراه با درایو نوری است. پنل ورودی / خروجی دارای چهار رابط USB-A، رابط کابل شبکه و رابط VGA است.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها