رشد خیره کننده کاربران پریمیوم اسپاتیفای ادامه دارد

0
737
رشد خیره کننده کاربران پریمیوم اسپاتیفای ادامه دارد

رشد خیره کننده کاربران پریمیوم اسپاتیفای ادامه داردکالاسودا_ اخیرا خبرهای جالبی از سوی کاربران پریمیوم اسپاتیفای به گوش می رسد که نشان می دهد کاربران پریمیوم این برنامه پرطرفدار روز به روز افزایش می یابد و این خبر کاملا خوبی برای سرمایه گذاران این برنامه است.

رشد خیره کننده کاربران پریمیوم اسپاتیفای

شاید خیلی از کاربران این برنامه اولین بار باشد که از آن استفاده می کنند ولی دلیل نمی شود که نخواهند جز کاربران پریمیوم این برنامه باشند و می توان گفت که رشد که این کاربران در برنامه اسپاتیفای خیره کننده است. گزارشی که چند روز پیش در این مورد منتشر شد ، نشان می دهد که حدود 40 درصد کاربران اسپاتیفای جز کاربران پریمیوم این برنامه محسوب می شوند.

رشد ادامه دار کاربران پریمیوم اسپاتیفای

در ماه سپتامبر 2018 میزان کاربران پریمیوم این برنامه حدود 38 درصد بود ، نکته جالب اینکه این عدد در سه ماه قبل حدود 36 درصد بوده است. پس از تبلیغات وسیع برای این برنامه حدود 13 درصد افرادی که این تبلیغات را دیده بودند از طرح مجانی یک ماهه این برنامه استفاده و حدود 70 آنها نیز طرح پریمیوم را خریداری کرده اند.

رشد خیره کننده کاربران پریمیوم اسپاتیفای ادامه دارد

کاهش میزان ریزش کاربران پریمیوم اسپاتیفای

میزان کاهش کاربران پریمیوم این برنامه نیز در این بازه زمانی متوقف شده است. البته باید این موضوع را هم اشاره کنیم که طراحی جدید این برنامه می تواند یکی از دلایلی باشد که کاربران علاقمند شده اند که از طرح پریمیوم این برنامه استفاده کنند. اگرچه این برنامه هنوز باید خیلی تلاش کند که بتواند به رقیبی مناسب برای برنامه Apple Music تبدیل شود. به نظر می رسد که این سرویس حدود دو و نیم برابر سریع تر از اسپاتیفای در حال رشد است.

کاهش کاربران پریمیوم اسپاتیفای در تابستان

در حالی که برنامه اسپاتیفای رشد کاربران پریمیوم خود را جشن می گیرد ، آمار نشان می دهد که میزان کاربران پریمیوم این برنامه در تابستان کاهش چشمگیری داشته است. دلیل این موضوع کاربرانی است که به دنبال کرک کردن این برنامه بوده اند یا اینکه طرح های خود را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک می گذاشته اند. این موضوع باعث شده بود که این برنامه با کاهش کاربران پریمیوم خود مواجه شود و این موضوع دلیلی بر نقشه های تازه این شرکت برای رشد کاربران خود بود.

امیدواریم که از مطالعه این خبر لذت برده باشید ، شما دوستان می توانید نظرات خود را در مورد این خبر و کاربران پریمیوم برنامه اسپاتیفای با ما در بخش کامنت ها به اشتراک بگذارید.

با عضویت در صفحه اینستاگرام کالاسودا  در جریان آخرین خبرهای حوزه فناوری قرار بگیرید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها