رندر جدید از هواوی میت 40 مجهز به نمایشگر دوم و دوربین 5 گانه

0
391

رندر جدیدی از میت 40 منتشر شده که در پشت گوشی می‌توان ماژول 5 گانه دوربین را در کنار یک مینی دیسپلی مشاهده کرد.

به گزارش کالاسودا و به نقل از گیزچاینا، بعد از عرضه سرس P40 کمپانی هواوی خود را برای رونمایی بزرگ بعدی خود یعنی میت 40 آماده می‌کند و آنچه می‌بینید رندر گرافیکی جدید از پرچمدار کمپانی چینی است که آخر سال می‌آید.

طبق این رندر،شاهد طراحی منحصربفردی هستیم که بسیار جذاب بوده و با بقیه گوشی‌ها فرق دارد.

بزرگترین تفاوت، وجود نمایشگر دوم در پشت گوشی به موازای ماژول دوربین است.

چهار لنز با قرار گرفتن فلاش در وسط مربع جادویی را ایجاد کرده و با لنز 100 ایکس تله در پایین آن، ماژول دوربین را امتداد بخشیده است.

این مستطیل مانند در کنارش نمایشگر دوم قرار گرفته و مستطیل دیگری را به شکل افقی در نهایت تشکیل می‌دهد. داخل نمایشگر دوم آیکونهایی مانند میزان شارژ، وای فای، آلارم، ساعت و سیگنال شبکه دیده شده و البته قابل تعریف خواهد بود که چه آیکون‌هایی همراه با نوتیفیکیشن دیده شود.

این اولین بار است که هواوی چنین طراحی‌ای را دنبال کرده است.

اگر به خاطر داشته باشیم گوشی Meizu Pro 7 نیز نمایشگر دوم داشت که داخلش البته دوربین دوآل جای گرفته بود.

هواوی نمایشگر خمیده سه بعدی را تعبیه کرده تا شبیه میت 30 پرو هم شود. قابل توجه اینکه روی نمایشگر اصلی حفره ناچ دیده نمی‌شود و شایعه شده که دوربین سلفی زیر نمایشگر جای گرفته است.

این ایده هنوز به واقعیت تبدیل نشده و رندر مذکور شاید تخیلی‌تر از واقعیت موجود روی میت 40 باشد. اما حدس زده می‌شود که دوربین سلفی به صورت پاپ آپ تعریف شده باشد که به واقعیت نزدیک‌تر است.

در کل، این نسخه از هواوی میت 40 هم خیره کننده بوده و هم طراحی خلاقانه‌ای دارد و قطعا طرفداران هواوی از دیدن این گوشی خوشحال خواهند شد. با این حال هواوی دشمنان زیادی از جمله آمریکا دارد که قطعا از این طرح انتقاد می‌کنند.

 

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها