“رنگ ارغوانی خاص” روی تسلا مدل S ایلان ماسک

0
1011

خودروی الکتریکی تسلا مدل S با رنگ ارغوانی خاصی تولید شده که گفته می‌شود مورد علاقه ایلان ماسک بوده و ظاهرا خودرو برای وی ساخته شده است.

به گزارش کالاسودا و به نقل از techtimes، این عکس توسط رایان مک کافری، سردبیر اجرایی در IGN در توئیتر به اشتراک گذاشته شده و طبق گزارش‌ها، این خودروی برقی در پارکینگ دفتر مرکزی SpaceX دیده شده است.

کاربران حدس می‌زنند که این خودروی شخصی ایلان ماسک است.

توئیت اصلی در اینجا آمده است:

از سال گذشته، مدیر اجرایی شرکت تسلا در مورد طرح تولید ماشین EV با رنگ‌های جدید و چند لایه در گیگافکتوری برلین، خبرهایی را منتشر کرده بود و این کارخانه را پیشرفته‌ترین فروشگاه رنگی جهان توصیف کرد. به ویژه، ماسک در مورد رنگ موردعلاقه خود “ارغوانی خاص”{که کاربران به شوخی آن را بادمجونی نامیده‌اند}  نیز جدید صحبت کرد.

مقاله‌ای توسط Elektrek در مورد تسلا و ایلان ماسک منتشر شد که معتقد است این یك “نمونه اولیه رنگی” است كه Tesla در حال حاضر در فروشگاه جدید رنگ روی آن كار می‌کند.

با این وجود، این نشریه می‌گوید که تصویری که در توئیتر به اشتراک گذاشته شده، از آنجا که در سایه گرفته شده است؛ کاملاً واضح نیست. در ادامه گفت که این شبیه رنگ ” قرمز” خودروهای تسلا است؛ که کمی تاریک‌تر به نظر می‌رسد.

 

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها