رنگ بندی های جدید و جذاب برای دسته های کنسول پلی استیشن ۴

0
2116

کالاسودا_ امروز شرکت سونی از چهار ترکیب رنگ خاص و جذاب برای دسته های شوک دار پلی استیشن ۴ خود رونمایی کرد. این رنگ ها از هر نظر خارق العاده و جذابند. رنگ های آبی روشن، نارنجی تیره و رنگ های ترکیبی جزو ترکیب رنگ های جدید این دسته ها هستند.

این دسته ها احتمالا در ماه سپتامبر (شهریور) در آمریکا و کانادا با قیمت ۶۵ دلار به بازار عرضه خواهند شد. رنگ این دسته ها شامل آبی روشن، نارنجی تیره، استتار آبی و مسی بوده که قرار است رنگ مسی این دسته ها به صورت اختصاصی در آمریکا به فروش برسد.

متاسفانه این شرکت تغییرات خاصی روی شکل دسته ها و ساختار کلی آن ایجاد نکرده است و شایعه شده که این موضوع را به شرکت هایی مانند Scuf Gaming و Razer سپرده است. اگر شما طرفدار رنگ نارنجی هستید یا اینکه رنگی مانند آبی روشن شما را به سمت خود جذب می کند، می توانید هرچه سریع تر این دسته های شیک و خاص را برای خود خریداری کنید.

توضیحاتی در مورد پلی استیشن ۴

پلی‌استیشن ۴ نام یک کنسول بازی ویدئویی خانگی از نسل هشتم است که از سوی شرکت سونی اینتراکتیو انترتینمنت عرضه شده‌ است. این کنسول نخستین بار در ۲۰ فوریه ۲۰۱۳ در یک کنفرانس اختصاصی از سوی سونی که در شهر نیویورک برگزار شده بود، معرفی شد. در این کنفرانس خود کنسول نمایش داده نشد و تنها از دسته جدید دوال‌شاک ۴ و پلی‌استیشن آی جدید رونمایی شد.

این کنسول در تاریخ ۱۵ نوامبر ۲۰۱۳ در آمریکای شمالی و در ۲۹ نوامبر ۲۰۱۳ در اروپا و استرالیا عرضه شده‌ است و در نسل هشتم کنسول‌های بازی ویدئویی با نینتندو سوییچ مایکروسافت اکس‌باکس وان به رقابت می‌پردازد.

این کنسول در زمینه قابلیت‌های آنلاین ویژگی‌های جدیدی از جمله امکان بازی کردن در حین دانلود بازی، به اشتراک‌گذاری فراوان نظیر قابلیت مشاهده بازی در حال انجام توسط دیگران، به دست گرفتن کنترل بازی دیگران و امکان مجانی بازی کردن بازی‌ها به صورت آزمایشی پیش از خرید را فراهم آورده‌ است.
لازم به ذکر است سرویس‌های فیس‌بوک، توییتر و شبکه‌های استریم ویدئویی Ustream Twitch و YOUTUBE GAMING با پلی‌استیشن ۴ سازگار شده‌اند و دسترسی به آنها نیز وجود دارد. همچنین دسته جدید دول‌شاک ۴، برای آسان‌تر شدن اشتراک‌گذاری، یک دکمه اختصاصی برای این کار دارد.

امیدواریم که از مطالعه این خبر لذت برده باشید. شما دوستان می توانید نظرات خود را با ما در بخش کامنت ها به اشتراک بگذارید.

با عضویت در کانال تلگرام کالاسودا در جریان آخرین خبرهای حوزه فناوری قرار بگیرید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها