رنگ بندی های Pixel 3 مشخص شد

0
388

کالاسودا_ به تازگی خبرهای جدیدی مربوط رنگ بندی Pixel 3 به بیرون درز پیدا کرده که در نوع خود جالب توجه بوده است و می تواند نظر خیلی از کاربران را به خود جلب کند. 

اخیرا ما از شکل ظاهری و طراحی گوشی های Pixel 3 و Pixel 3 XL باخبر شده ایم و حالا خبر رنگ بندی این گوشی های پرچمدار گوگل منتشر شده است.

تیزر شرکت گوگل در مورد Pixel 3

در تیزر گوگل که روی سایت گوگل منتشر شده است، روی آیکن گوشی که در سایت وجود دارد لوگوی گوگل قرار گرفته است و با کلیک روی این آیکن از رنگ بندی این گوشی باخبر می شوید. رنگ بندی ها به ترتیب سبز نعنایی، سفید و مشکی است. رنگ بندی این گوشی ها می تواند نظر خیلی از کاربران را به خود جلب کند.

رنگ بندی تازه Pixel 3

سال گذشته در زمان رونمایی Pixel 2 از رنگ های سفید، مشکی و رنگی آبی مانند رونمایی شد. به همین خاطر گوگل همیشه قبل از رونمایی گوشی ها از رنگ بندی آنها پرده برداری می کند اما اگر شما منتظر چیزی چشمگیرتر و جذاب تر از سال های گذشته هستید، باید به شما بگوییم که سخت در اشتباه هستید و باید از همین رنگ بندی های پیشنهاد شده گوشی خود را انتخاب کنید. شاید در سال آینده از گوشی ای با رنگ قرمز رونمایی شد.

گوشی های جدید شرکت گوگل یعنی Pixel 3 و Pixel 3 XL در تاریخ 9 اکتبر در مراسمی رونمایی خواهد شد. این گوشی ها جزو گوشی های پرچمدار شرکت گوگل هستند و می توانند تحولی تازه در دنیای اندروید به وجود آورند.

در چند وقت گذشته هم عکس های بسیاری از گوشی های جدید گوگل منتشر شده است که بازتابی جهانی داشت. این موضوع هم به دلیل دزدیده شدن گوشی های جدید این شرکت و فروش آن در بازار سیاه بود. این گوشی ها حتی در سایت های مختلف رونمایی و از اطلاعات داخلی آن برای کاربران پرده برداری شد. ولی شرکت گوگل واکنشی به این اخبار نشان نداد.

همه ما منتظر هستیم که در روز برگزاری مراسم از واکنش این شرکت نسبت به این مسائل مطلع شویم و ببینیم که آیا جوابی دندان شکن برای منتقدان خود خواهد داشت یا خیر.

امیدواریم که از مطالعه این خبر لذت برده باشید. شما دوستان می توانید نظرات خود را راجع به این خبر با ما در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.

با عضویت در کانال تلگرام کالاسودا فناورانه زندگی کنید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها