رنگ جدیدی از زیباترین گوشی هواوی وارد بازار جهانی می شود

0
3343

کالاسودا- رنگ جدیدی از نسخه جدید Honor 10 GT روانه بازار خواهد شد. ماه گذشته بود کمپانی چینی هواوی گوشی هوشمند Honor 10 GT معرفی شد و این گوشی هوشمند یک نسخه خاص با رم نرم افزاری ۸ گیگابایتی روانه بازار خواهد شد و از قابلیت GPU Turbo نیز بهره خواهد برد. این گوشی هوشمند در ابتدا قرار بود در رنگ آبی تیره روانه بازار شود اما امروز هواوی خبری را منتشر کرد که نشان می دهد رنگ سفید صدفی هم به رنگ آبی برای این گوشی هوشمند خواهد پیوست و کاربران انتخاب رنگ بیشتری را برای گوشی هوشمند خواهند داشت.

رنگ سفید صدفی یا همان Lily White برای فروش گوشی هوشمند Honor 10 GT به زودی آماده خواهد شد و روانه بازار فروش می شود. این رنگ بسیار زیبا سابقه بسیار خوبی را برای برند هواوی در چند سال اخیر به همراه داشته است این گوشی هوشمند در ماه گذشته سه میلیون فروش را در مدت زمان کوتاهی به فروش رساند البته قیمت پایین ۴۱۴ دلار در مقایسه با امکانات این گوشی هوشمند بسیار منطقی خواهد بود و حال باید منتظر فروش نسخه ۸ گیگابایتی رم نرم افزاری این گوشی هوشمند با رنگ خاص و زیبا ی جدیدی باشیم . در روز های اخیر که این رنگ در وب سایت های فروش این مدل قدرتمند قرار گرفته است مانند رنگ آبی تیره ناموجود است و باید منتظر باشیم تا دو رنگ این گوشی هوشمند برای فروش موجود شود و کاربران بتوانند این گوشی هوشمند بسیار زیبا را خریداری کنند.

هوآوی مدتی است بر روی GPU Turbo تمرکز بسیار زیادی داشته است و حال یک قدم فراتر گذاشته است و قرار است به زودی بسیاری از دستگاه های خود را به این ویژگی مجهز کند. Honor 10 GT اولین گوشی هوشمندی است که در زمان عرضه از این قابلیت بهره می برد. با این شرایط باید از مدتی دیگر شاهد حضور پسوند GT در برخی گوشی های هوشمند هوآوی باشیم که مجهز به این فناوری هستند.

تمام قابلیت های این گوشی هوشمند نیز مانند آنر ۱۰ است و این نسخه سفارشی دارای صفحه نمایش ۵.۸۴ اینچی و نسبت تصویر ۱۹ به ۹ است. پردازنده این گوشی هوشمند نیز کایرین ۹۷۰ خواهد بود که بدون شک یکی از برترین پردازنده های موجود در بازار جهانی است و باید شاهد هنرنمایی هوش مصنوعی در این گوشی هوشمند مانند سایر پرچم داران هوآوی باشیم همچنین حضور دو دوربین اصلی نیز مانند رویه همیشگی هوآوی وجود دارد و این دو لنز یکی به صورت لنز رنگی و دیگری سیاه و سفید خواهد بود.

هوآوی امروز این خبر را اعلام کرد که پردازنده گرافیکی جدید این شرکت به روز شده است و این کار باعث می شود عملکرد گوشی های هوشمند تا ۶۰ درصد افزایش پیدا کند و عملکرد باتری نیز تا ۳۰ درصد کاهش پیدا کند . با این شرایط باید شاهد یک پردازنده گرافیکی قدرتمند برای این گوشی هوشمند باشیم.

با ما در کانال تلگرام کالاسودا همراه باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها