رونمایی از ابزارهای فناوری ابری، Web3 و متاورس در Cloud Next 2022

0
17

مدیر Google Cloud در رویداد Cloud Next 2022 در مورد 4 ابزار اختصاصی فناوری ابری، جزئیات برنامه‌های Web3 و متاورس اطلاع رسانی کرد.

به گزارش کالاسودا و به نقل از venturebeat،  گوگل رویداد Cloud Next 2022 خود را با اخبار محصول و همکاری‌های خود آغاز کرد.

گوگل اعلام کرد که هدف این کمپانی ارائه بازترین و قوی‌ترین فناوری ابر داده است تا اطمینان حاصل شود که شرکت‌ها می‌توانند از داده‌های خود در ارائه‌دهندگان ابری و پلتفرم‌های مورد نظر خود استفاده کنند.

این شرکت همچنین از مجموعه جدیدی از برنامه‌ها و سرویس‌های فناوری هوش مصنوعی گوگل را رونمایی کرد.

در نیمه اول سال 2022، Google Cloud تقریباً 1300 محصول و ویژگی جدید را ارائه کرده است.

هفتاد درصد استارت اپ برتر در سراسر جهان در Google Cloud اجرا می‌شوند. بنابراین، تمرکز اصلی گوگل در سال جاری کمک به زیرساخت‌های بهینه‌سازی کار خواهد بود.

مجموعه ابر جدید Google Cloud شامل یک معماری ابر داده جدید است تا به سازمان‌ها کمک کند تا داده‌های خود را بهتر درک کنند و فرآیندهای اصلی را اتوماتیک کنند.

همچنین دارای یک زیرساخت با هدف مدرن سازی سیستم‌های اطلاعاتی قدیمی و ساخت برنامه‌های کاربردی جدید قابل اعتماد و مقیاس پذیر است.

گوگل همچنین پنج منطقه جدید برای Google Cloud را معرفی کرده که شامل اتریش، یونان، نروژ، آفریقای جنوبی و سوئد است.

Web3 و متاورس

پروژه استارلاین معماری متاورس گوگل، می‌تواند یک مدل سه‌بعدی از یک فرد برای متاورس می‌سازد. علاوه بر این گوگل در حال کار بر روی این پروژه است تا به افراد در ایجاد روابط قوی با یکدیگر در هر نقطه از جهان کمک کند.

علاوه بر این هدف شراکت استراتژیک گوگل با Coinbase ارائه خدمات به اکوسیستم رو به رشد Web3 و استفاده مشتریان از مقیاس‌پذیری، قابلیت اطمینان، امنیت داده‌ای Google Cloud  است.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها