رونمایی از خودرو هیوندای سوناتا ۲۰۲۴ با فیس لیفت رادیکال + عکس

0
78

خودروی هیوندای سوناتا ۲۰۲۴ با فیس لیفت رادیکال و نمایشگر منحنی فانتزی در دو مدل استاندارد و N Line معرفی شد.

به گزارش کالاسودا و به نقل از caranddrive، آپدیت شدن سپرهای جلو و عقب، چراغ جلو و عقب جدید و تغییرات بزرگ در داخل کابین از جمله نمایشگر منحنی بزرگ فانتزی، یک سدان خانوادگی با نگرشی جدید محسوب می‌شود.

موتور پایه در نظر گرفته شده ۱۹۱ اسب بخاری، توربو شارژ خطی ۱۸۰ اسب بخاری و ۲۹۰ اسب بخاری توربو چهار برای مدل N Line قابل توجه است.

اگرچه معمولاً تغییرات قابل توجه در طراحی هنگام انتقال به نسل بعدی رخ می‌دهد، اما هیوندای سوناتا ۲۰۲۴ از نظر فنی یک فیس لیفت برای مدل نسل هشتمی است که در سال ۲۰۱۹ عرضه شد.

واضح‌ترین نوآوری در قسمت جلویی است که سدان سایز متوسط دارای LED گسترده مشابه میله نوری در کراس اوور کونا، مینی ون Staria و سدان بزرگتر Grandeur شده است.

مطلوب‌تر از این دو، طراحی جدیدی برای نوک اگزوز چهارگانه و رینگ‌های آلیاژی 19 اینچی است.

هیوندای همچنین چراغ‌های عقب را با طراحی صاف‌تر اصلاح کرده است زیرا نور دیگر در قسمت بالای درب صندوق باز نمی‌شود. علاوه بر این، نشان H کمی پایین‌تر، زیر نوار نور منتقل شده است.

هر دو مدل معمولی و N Line سپرهای بازطراحی شده‌ای دارند که باعث می شود عقب کمی تهاجمی‌تر به نظر برسد.

تغییرات قابل توجهی در داخل کابین نیز رخ داده است، جایی که سوناتا ۲۰۲۴ اولین هیوندای است که یک صفحه نمایش خمیده فانتزی از iDrive 8 BMW دریافت می‌کند.

{سیستم iDrive 8 بی ام دبلیو شامل ۱۴.۹ اینچی لمسی مرکزی و ۱۲.۳ اینچی پنل رانندگی است}

صفحه دیجیتال ۱۲.۳ اینچی به همراه صفحه نمایش لمسی مرکزی مربوط به اطلاعات و سرگرمی با همان اندازه در یک قطعه قرار گرفته اند.

از شیشه منحنی در حالی که BMW میانبرهای تنظیمات آب و هوا را حذف کرده است، پنل اختصاصی HVAC با کنترل لمسی هنوز در سوناتا موجود است.

تغییرات دیگری که ما متوجه آن شده‌ایم طراحی دریچه هوای مداوم، فرمان جدید با چهار نقطه (H به کد مورس)، و انتخابگر دنده به سمت ستون فرمان است تا ظاهری تمیزتر به کنسول میانی بدهد.

انجام این کار به هیوندای این امکان را می‌دهد که دسته مرکزی را باز کرده و برای راحتی بیشتر راننده، یک تکیه‌گاه خوب برای رانند اضافه کند. به طور کلی، به نظر می رسد کیفیت داخل کابین با فیس لیفت یک درجه بالاتر رفته است.

قیمت پایه خودرو در مدل استاندارد ۲۸ هزار دلار و برای مدل N Line‌ نیز ۳۶ هزار دلار در نظر گرفته شده است.

 

 

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها