رونمایی از ساعت‌های Honor Watch GS Pro و Honor Watch ES در IFA2020

0
151

هوآوی علاوه بر واچ فیت که اخیراً رونمایی شده، امروز از دو ساعت هوشمند خود نیز رونمایی کرده است. در رویداد IFA2020 که در برلین، آلمان برگزار شد، آنر از ساعت مقاوم Honor Watch GS Pro  و ساعت تناسب اندام  Honor Watch ES پرده برداری کرد.

به گزارش کالاسودا و به نقل از GizChina، ساعت Honor Watch GS Pro از یک صفحه نمایش AMOLED 1.39 اینچی با رزولوشن 454 در 454 بهره می‌برد. وزن آن 45.5 گرم بوده و از گواهی ضد آب 5 ATM و باتری 790 میلی آمپر ساعتی بهره می‌برد که در صورت استفاده معمولی تا 25 روز دوام دارد؛ اما اگر GPS روشن باشد، باتری 48 ساعت دوام می‌آورد. این دستگاه قبلاً برنده جایزه طلای تجهیزات پوشیدنی خلاق در IFA Outdoor شده است.

در این ساعت از فولاد ضد زنگ و مواد پلی کربنات با کیفیت بالا استفاده شده است. علاوه بر این، GPS این دستگاه ویژگی خاصی دارد که شرکت آن را Route Back می‌نامد که برای ردیابی استفاده می‌شود. از دیگر سنسورهای این دستگاه می‌توان به سنسور ضربان قلب نوری، سنسور SpO2، شتاب سنج، ژیروسکوپ، فشارسنج، قطب نما و حسگر نور محیط اشاره کرد.

در پایان، نرم افزار Honor Watch GS Pro همراه با LiteOS است که از تماس بلوتوثی پشتیبانی می‌کند. در زیر بدنه‌ی این ساعت پردازنده‌ی HiSilicon Kirin A1 و همچنین بلندگو و میکروفون قرار دارد.

پیش سفارش Honor Watch GS Pro از 7 سپتامبر در آلمان آغاز می‌شود و قیمت آن 249.99 پوند است.

HONOR WATCH ES

Honor Watch ES مجهز به صفحه نمایش رنگی AMOLED 1.64 اینچ با وضوح 456 در 280، وزن 21 گرم و عملکرد ورزشی “wrist training” داخلی، گواهی مقاومت در برابر آب ATM5  است؛ باتری آن می‌تواند تا 10 روز دوام بیاورد. این ساعت تا 95 حالت ورزشی را پشتیبانی می‌کند و در سه رنگ در دسترس است.

سنسورهای موجود در این دستگاه شامل سنسور ضربان قلب نوری، سنسور SpO2، شتاب سنج، ژیروسکوپ، فشارسنج، قطب نما و حسگر نور محیط است. این ساعت در حال حاضر با قیمت 99.99 یورو پیش فروش می‌شود.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها