رونمایی از فولکس واگن پاسات 2020

0
810
فولکس واگن پاسات 2020

فولکس واگن پاسات 2020 با طراحی جدید و برخی تغییرات در فناوری به کار گرفته شده؛ رونمایی شد. هدف فولکس واگن از ارتقا این خودرو ، جذب خریداران بیشتر برای خودروهای سدان است.

به گزارش کالاسودا و به نقل از انگجت، خودرو فولکس واگن پاسات 2020 (Volkswagen Passat) به تازگی طراحی جدیدی به خود گرفته است. اما باوجود تغییراتی که در آن لحاظ شده این خودرو بسیار شبیه به پاسات قدیمی است. یک سدان ارزان‌قیمت که برای رفت‌وآمدهای شهری مناسب بوده و تجربه هیجان‌انگیزی برای شما ندارد.

این خودرو فولکس واگن سریع نیست؛ طراحی لوکس و زیبایی ندارد و تکنولوژی خاصی در آن به کار گرفته نشده است.

بااین‌حال فولکس واگن پاسات 2020 با قیمت پایه ۲۲۹۹۵ دلار کاملاً فاقد تکنولوژی نیست. سیستم سرگرمی اطلاعاتی MIB II در یک صفحه‌نمایش ۶.۳ اینچی لمسی در دسترس است. البته این صفحه‌نمایش لمسی برای این خودرو در این اندازه، کوچک به نظر می‌رسد. علاوه بر این موارد دیگر مانند دوربین دنده عقب، سیستم پایش نقاط کور، سیستم پایش عابران پیاده از طریق دستیار راننده، هشدار ترافیک عقب و … در آن به کار گرفته شده است.

سیستم ناوبری آن استاندارد نیست و تنها به‌عنوان یک گزینه قدیمی به کار گرفته شده است. خوشبختانه پاسات از کار پلی و اندروید اتو پشتیبانی می‌کند.

تجربه رانندگی با این خودرو، معمولی است و ضربان قلب شما را بالا نمی‌برد. اگر تجربه هیجان‌انگیزتری می‌خواهید گلف بخرید. اما اگر قصد دارید ۴ نفره در خیابان‌های شهری تردد داشته باشید این خودرو برای شما مناسب‌تر است.

ازنظر فنی، این خودرو از یک پیشرانه ۴ سیلندر 2.0 لیتری بهره برده است که ۱۷۴ اسب بخار قدرت داشته و ۲۰۶ پوند فوت گشتاور تولید می‌کند که به اندازه کافی خوب است. سیستم تعلیق کیفیت رانندگی خوبی در اختیار شما قرار می‌دهد.

صندلی‌های آن راحت هستند و از یک نوار زیبا چوبی در بالا داشبورد استفاده شده و طراحی زیباتری دارد.

نتیجه‌گیری:

خودرو پاسات 2020 دارای مجموعه‌ای از ویژگی‌های متوسطی است که شما را شگفت‌زده نمی‌کند. قدرت موتور خوب است و صندلی‌ها راحت هستند؛اما در به‌کارگیری برخی عناصر داخلی نسبت به قیمت دستگاه، کم‌لطفی شده است. این خودرو برای رفت‌وآمدهای درون‌شهری با دوستان بسیار مناسب است.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها