رونمایی از مدل کوچکتر پلی استیشن ۵

0
515

سونی از مدل کوچکتر کنسول پلی استیشن ۵ برای عرضه در فصل تعطیلات رونمایی کرد.

به گزارش کالاسودا، این کمپانی سه سال پس از معرفی کنسول پلی استیشن ۵، نسخه به روز شده آن را که روی طراحی و ابعاد تمرکز دارد، معرفی کرد تا در ماه نوامبر در بازار آمریکا عرضه کند.

سونی گفته است مدل‌های ۲۰۲۳ {مدل معمولی و نسخه دیجیتال} نسبت به مدل‌های قبل از نظر حجم ۳۰ درصد و از نظر وزن به ترتیب ۱۸ درصد و ۲۴ درصد کاهش یافته‌اند.

کاهش اندازه سینک حرارتی و اصلاح آن در این تغییرات نقش داشته است که در جدول زیر مشاهده می‌کنید.

سونی همچنین نحوه طراحی پنل‌های متحرک را تغییر داده است. در حال حاضر به جای دو قسمت، چهار قسمت وجود دارد که دو نیمه بالایی دارای روکش براق و نیمه پایینی مات هستند.

مانند قبل، سونی کنسول را فقط در رنگ سفید به فروش می‌رساند و شما باید پنل‌های رنگی دیگر را جداگانه خریداری کنید.

این شرکت رنگ‌های مشکی تمام مات و همچنین رنگ‌های Deep Earth Collection (قرمز آتشفشانی، آبی کبالت و نقره‌ای استرلینگ) را در اوایل سال ۲۰۲۴ به قیمت ۵۵ دلار عرضه خواهد کرد.

یکی از پنل‌ها دسترسی به درایو بلوری جدید Ultra HD را باز می‌کند که اکنون در کنسول‌های جدید قابل جابجایی است.

در مدل جدید ۲۰۲۳ همچنین می‌توانید درایو را جداگانه خریداری کرده و آن را به کنسول نسخه دیجیتال خود متصل کنید تا در صورت از کار افتادن درایو موجود از آن بهره ببرید.

درایو دیسک بلوری Ultra HD به صورت جداگانه و به قیمت ۸۰ دلار فروخته می‌شود که فقط با کنسول‌های جدید سازگار است.

کنسول جدید همچنین دارای پایه جدیدی است اما این پایه فقط برای پشتیبانی از کنسول در حالت افقی کار می‌کند.

اگر می‌خواهید PS5 خود را به صورت عمودی قرار دهید، باید یک لوازم جانبی جداگانه پایه عمودی را با قیمت ۳۰ دلار خریداری کنید. این پایه جدید با تمامی مدل‌های PS5، جدید و قدیمی کار می‌کند.

در داخل کنسول، تنها یک تغییر به چشم می‌خورد که فضای ذخیره سازی بوده و به صورت کامل ۱ ترابایتی عرضه می‌شود.{مدل قبلی ۸۲۵ گیگابایتی است}

تمام مشخصات داخلی دیگر بر اساس اعدادی که سونی تاکنون منتشر کرده است، یکسان به نظر می‌رسند.

آخرین چیزی که تغییر کرده قیمت است. در حالی که مدل استاندارد همچنان 500 دلاری است، نسخه دیجیتال ۵۰ دلار افزایش قیمت داشته است و اکنون به قیمت ۴۵۰ دلار به فروش می‌رسد.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها