رونمایی از پردازنده‌ی جدید Kirin هوآوی در افتتاحیه‌ی IFA 2020

0
83

گزارش‌های تأیید نشده‌ای وجود دارد که نشان دهنده‌ی رونمایی از پردازنده‌ی جدید پرچمدار Kirin هوآوی در IFA 2020 است. این شرکت با انتشار یک پوستر اعلام کرده است که در IFA شرکت خواهد کرد.

به گزارش کالاسودا و به نقل از gsmarena، هواوی لیست رسمی محصولات ارائه شده در IFA را اعلام نکرده است، اما با توجه به پوستر منتشر شده این محصولات شامل، تلفن‌های هوشمند، ساعت‌های هوشمند و سایر موارد مانند تلویزیون‌های هوشمند نیز است. این کمپانی به احتمال زیاد از چیپست های پرچمدار جدید Kirin رونمایی خواهد کرد.

بزرگ‌ترین سؤال این است که آیا ما شاهد رونمایی از سری Huawei Mate 40 به صورت کامل یا تیرز خواهیم بود یا خیر؟ سری هوآوی میت 40 اولین گوشی‌هایی هستند که چیپست جدید Kirin را در خود جای داده‌اند.

رونمایی هوآوی از محصولاتش، قرار است در تاریخ 3 سپتامبر در ساعت 12:00 به وقت گرینویچ با شعار ” Huawei’s vision for a seamless AI life” برگزار شود.

آنر نیز در IFA حضور خواهد داشت؛ رونمایی آنر از محصولاتش در روز بعد یعنی 4 سپتامبر برنامه ریزی شده است. این برند نیز با شعار “زندگی هوشمندانه خود را گسترش دهید” به عرضه‌ی پوشیدنی‌های هوشمند؛ تبلت، رایانه و احتمالاً یک یا دو گوشی می‌پردازد.

 

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها