رونمایی از کیا اسپورتیج ۲۰۲۴ ادیشن ۳۰با فضای داخلی نیمه سبز و شیشه دوجداره

0
88

کراس اوور کامپکت کیا اسپورتیج ۲۰۲۴ ادیشن ۳۰ با فضای داخلی نیمه سبز و شیشه دوجداره برای همه دربها رونمایی شد.

به گزارش کالاسودا، اولین نسل از خودرو کیا اسپورتیج در سال ۱۹۹۳ وارد بازار شد و پس از سه دهه که طی آن بیش از شش میلیون دستگاه فروخته شد، ادیشن ۳۰ این این کراس اوور کامپکت وارد بازار شد تا نقطه عطف مهمی را رقم بزند.

مدل «نیم سایز متوسط» که در کره جنوبی رونمایی شد، بر اساس طبقه بندی شرکت، تحت عنوان مدل سال ۲۰۲۴ کمی شیک‌تر شده و مجهز به شیشه دوجداره برای تمام  درب‌ها شده که باعث می‌شود کابین به طرز محسوسی ساکت‌تر شود.

همچنین کیا اسپورتیج ۲۰۲۴ ایمن‌تر از قبل شده است چراکه کیسه‌های هوای جانبی برای سرنشینان ردیف دوم به‌صورت استاندارد عرضه شده‌اند.

ادیشن ۳۰ اسپورتیج بر اساس نسخه محلی Gravity است اما با لهجه‌های مشکی براق روی ریل‌های سقف، درپوش آینه‌های جانبی و تزئینات درب اعمال شده است. جلوپنجره و قسمت‌هایی از سپرها نیز ظاهری تیره دارند و چرخ های ۱۸ و ۱۹ اینچی موجود برای این نسخه ویژه نیز ظاهری تیره دارند.

وارد کابین دو رنگ شوید و متوجه ترکیب غیرمعمول سبز و مشکی منحصربفرد ادیشن ۳۰ اسپورتیج خواهید شد.

روکش چرم با داشتن الگوی لحافی جدید از جنس جیر نسبت به مدل معمولی متفاوت شده و برای برجسته کردن اهمیت نسخه ویژه، کیا لوگوی ۳۰ را روی تکیه‌گاه‌های سر صندلی‌های جلو گلدوزی کرده است.

علاوه بر این، مرکز کیا ۳۶۰ در سئول به طور موقت مدل‌های ۱۹۹۳ و ۲۰۱۲ را کنار هم به همراه یک نمایشگاه دیجیتالی از نسل‌های میانی سال‌های ۲۰۰۴، ۲۰۱۰ و ۲۰۱۵ را به نمایش گذاشته است.

لازم به ذکر است که اسپورتیج فعلی (با اسم رمز NQ5) بسته به محل زندگی شما در دو سایز عرضه می‌شود.

اروپایی‌ها مدل شاسی کوتاه را دارند در حالی که کشورهایی مانند ایالات متحده، کانادا و استرالیا مدل درازتر را دریافت می‌کنند.

این مدل از سال ۲۰۱۶ پس از پیشی گرفتن از هاچ بک/سدان ساب کامپکت ریو، پرفروش ترین مدل این شرکت بوده است.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها