رونمایی از گوشی تاشو آنر مجیک Vs2 که در جیب جا می‌شود

0
342

برند جدا شده از هوآوی یعنی آنر از جدیدترین گوشی تاشو خود به نام آنر مجیک Vs2 رونمایی کرد که در جیب جا می‌شود.

این گوشی از سری مجیک وی بوده و جانشین Magic Vs می‌شود که سال گذشته عرضه شد.

گوشی Magic Vs2 قاب آلیاژ منیزیمی به روز شده با لولای تیتانیومی Luban دارد که باعث شده گوشی فقط ۲۲۹ گرم وزن داشته و ظریف شود.

گفتنی است گوشی Magic Vs2 از magic V2 که ۲۳۱ گرم است، سبک‌تر شده است.

با توجه به اینکه در حالت تاشده ضخامتی معادل ۱۰.۷ میلیمتر و در حالت بازشده فقط ۵.۱ میلیمتر است، به وضوح ظریف بودن خود را نشان می‌دهد.

صفحه نمایش بیرونی گوشی ۶.۴۳ اینچی با پنل LTPO OLED است که رزولوشنی معادل ۲۳۷۶ در ۱۰۶۰ پیکسل و نرخ تازه سازی انعطاف پذیر یک تا ۱۲۰ هرتز و نسبت تصویر ۲۰:۹ و روشنای ۲۵۰۰ نیت دارد.

صفحه نمایش داخلی نیز با فناوری LTPO OLED در سایز ۷.۹ اینچی و نرخ تازه سازی یک تا ۱۲۰ هرتز تعریف شده و نسبت تصویر ۹.۸:۹  با پشتیبانی از HDR10+‌دارد و دوربین‌های ۱۶ مگاپیکسلی سلفی به صورت پانچ مانند روی آن نقش بسته است.

گفتنی است هر دو صفحه نمایش از قلم دیجیتال پشتیبانی می‌کنند.

این گوشی با چیپست اسنپ دراگون ۸ پلاس نسل اول در کنار ۱۲/۱۶ گیگ رم و ۲۵۶/۵۱۲ گیگ حافظه ست شده و دوربین اصلی آن ۵۰ مگاپیکسلی در کنار لنز تله فوتو ۲۰ مگاپیکسلی یا زوم ۲.۵ برابری و لنز فوق عریض ۱۲ مگاپیکسلی است.

باتری گوشی ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعت تعریف شده که به صورت ۶۶ وات ساعت شارژ سریع می‌شود.

نکته مهم نرم افزاری آپدیت صفحه نمایش برای کارهایی مانند باز کردن دو نمونه از یک برنامه در کنار هم و حالت موسوم به Hoover است که دو نیمه صفحه را برای لپ تاپ تقسیم می‌کند.

اندروید ۱۳ با رابط کاربری MagicOS 7.2 روی گوشی تاشو Magic Vs2 تعریف شده است.

گوشی در رنگ‌های مشکی مخملی، آبی یخچالی و بنفش مرجانی به قیمت ۹۵۸ دلار برای ۱۲ گیگ رم و ۲۵۶ گیگ حافظه و ۱۰۵۴ دلار برای ۱۶ گیگ رم و ۵۱۲ گیگ حافظه در نظر گرفته شده و از ۱۷ اکتبر فروش آزاد آن آغاز می‌شود.

 

 

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها