رونمایی از ZTE Axon 20 5G اولین گوشی جهان با دوربین سلفی زیر نمایشگر

0
3630

کمپانی ZTE چین رسما اولین گوشی جهان مجهز به دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی زیر نمایشگر را به نام ZTE Axon 20 5G رونمایی کرد.

به گزارش کالاسودا و به نقل از جی اس ام ارنا و گیزچاینا، به گقته این کمپانی با تعامل میان 5 فناوری توانستند نصب دوربین سلفی زیر نمایشگر را با موفقیت انجام دهند.

ماده مخصوص ساخت نمایشگر{بهبود نور ورودی در جلوی گوشی}، تراشه با کنترل دوگانه، مدار منحصربفرد محرک،{کار تراشه و مدار  رفع مشکل رنگ و نشان دادن نمایشگر به صورت عادی هنگام گرفتن عکس سلفی} منبع پیکسلی ویژه و الگوریتم عکسبرداری خود توسعه یافته، فناوری‌هایی هستند که در کنار هم موجب فراهم آمدن دوربین سلفی زیر نمایشگر شده‌اند.

بهینه سازی پیکسل‌ها و قوام نمایشگر نیز با منبع پیکسلی ویژه تامین شده و بهبود بخشیدن با وضوح تصویری نیز با الگوریتم عکسبرداری فراهم می‌شود.

اولین مانع با پوشش فیلم مخصوص روی لایه‌های نمایشگر که شفاف هستند، برطرف شد.

دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی ZTE Axon 20 دارای سنسور درک نور مخصوص خود است که میزان نور را برای هر سناریو تنظیم می‌کند.

ZTE آرایش پیکسلی را اطراف لنز دوربین دوباره چیده و بدون تغییر رنگ قابل توجه با نمایشگر مطابقت داده می‌شود و در پایان الگوریتم پردازشی جدید وضوح تصویر را بهینه سازی می‌کند.

گفتنی است نمایشگر این گوشی 6.92 اینچی اولد با رزولوشن فول اچی دی پلاس و نرخ تازه سازی تصویری 90 هرتز است.

خروجی 10 بیتی رنگی و نسبت ابعاد 20.5:9 و نصب حسگر اثرانگشت زیر نمایشگر ، دیگر قابلیت‌های نمایشگری است که برای اولین بار در جهان دوربین را زیر خود قرار داده است.

در پشت گوشی نیز شاهد ماژول چهارگانه دوربین هستیم که لنز اصلی 64 مگاپیکسل است.سنسور فوق عریض 8 و دو لنز 5 مگاپیکسلی ماکرو و عمق سنج نیز وجود دارد.

اما چیپست میان رده اسنپ دراگون 765G با 6/8 گیگ رم و 128/256 گیگ حافظه در کنار باتری 4220 میلی آمپر ساعت و شارژ سریع 30 واتی و اندروید 10 از دیگر مشخصات فنی این گوشی است که در رنگ مشکی، سفید، بنفش و نارنجی از دهم سپتامبر راهی بازار مصرف می‌شود.

این گوشی با 6 گیگ رم و 128 گیگ حافظه 322 دلار و با 8 گیگ رم و 128 گیگ حافظه 366 دلار و با 8 گیگ رم و 256 گیگ حافظه 410 دلار قیمت گذاری شده است.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها