رونمایی رسمی هواوی از ساعت هوشمند Huawei Watch GT2 Pro

0
1025

ساعت جدید هواوی موسوم به Huawei Watch GT2 Pro در دو تریم کلاسیک{349 یورو} و اسپرت {329 یورو} رونمایی شد.

به گزارش کالاسودا و به نقل از گیزچاینا، هواوی در مراسم رونمایی ساعت اعلام کرد از طریق این دستگاه هرگز گم نخواهید شد.

ساعت جدید به روز شده مدل Watch GT 2 است که همچنان از صفحه گرد استفاده کرده و پنل اولد 1.39 اینچی دارد که از یاقوت کبود شیشه‌ای جدید بهره برده که سخت‌تر و مقاوم‌تر دربرابر سایش در مقایسه با نسل قبلی است.

از تینانیوم در ساخت ساعت استفاده شده تا دقت بالا را به ارمغان بیاورد و وزن ساعت را کاهش داده و در برابر ضربه و سایش نیز مقاوم شود.

همچنین پوسته سرامیکی نصب شده که ضد آب است و می‌تواند در برابر حرارت بالا مقاومت کرده و مانع از خراشیدگی شود.

در بخش سخت افزاری ساعت Watch GT2 Pro از 32 مگابیت رم و 4 گیگ حافظه بهره می‌برد و از بلوتوث 5.1، جی چی اس، ضد آب تا 50 متر پشتیبانی می‌کند.

شارژ سریع و شارژ معکوس را نیز در خود جای داده و باتری ساعت 455 میلی آمپر ساعت تعبیه شده و تا دو هفته با یک بار شارژ جواب می‌دهد.

این ساعت در حالت اسپرت دو حالت حرفه‌ای اسکی و گلف را پشتیبانی می‌کند اما به طور کلی 100 حالت ورزشی روی ساعت تعریف شده است.

فناوری نظارت بر خواب Huawei TruSleep 2.0 محصول جدید هواوی روی ساعت برای جلوگیری از ایجاد مزاحمت حین استراحت کاربر بوده و با رصد نور نامرئی در شب مانع از تداخل در استراحت مالک ساعت می‌شود.

علاوه بر این، ساعت مجهز به فناوری اختصاصی هواوی TruSeen 4.0+ است که ضربان قلب، خواب و کنترل فشار خون را دقیق‌تر ارائه می‌دهد و در کنار آن اکسیژن خون نیز را نیز مانیتور و گزارش می‌کند.

یک قابلیت مهم دیگر که برای ماجراجویان با اهمیت است، حالت جنگل روی ساعت است که مانع از گم شدن می‌شود.

6 حالت مختلف ورزشی را نیز به طور خودکار تشخیص داده و مانیتور می‌کند.

 

Huawei Watch Fit

هواوی سپس از ساعت مچی مستطیلی خود به نام Huawei Watch Fit رونمایی کرد که 10 روز عمر داشاته و عملکردهای نظارت حرفه‌ای را در خود جای داده است.

این ساعت 129 یورو قیمت گذاری شده است و اکسیژن خون، آزمایش استرس، ضربان قلب، نظارت بر خواب و رسد چرخه قاعدگی زنان را پشتیبانی می‌کند.

هواوی مجموع برنامه‌های تناسب اندام را نیز روی این ساعت قرار داده و ضمن اینکه مربی خوبی است، پزشک خوبی نیز برای کاربر محسوب می‌شود که از سلامت دارنده آن 24 ساعته محافظت می‌کند.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها