رونمایی رسمی گوگل از ساعت هوشمند گوگل پیکسل واچ ۲

0
84

گوگل رسما از ساعت هوشمند جدیدش به نام گوگل پیکسل واچ ۲ به قیمت ۳۵۰ دلار{نسخه بلوتوث} و ۴۰۰ دلار{نسخه LTEدار} پرده برداری کرد.

به گزارش کالاسودا، پیکسل واچ ۲ از نظر ظاهری کاملا شبیه پیکسل واچ ۱ است که سال گذشته رونمایی شد ولی به جای داشتن اگزینوس ۹۱۱۰ سامسونگ از تراشه اسنپ دراگون W5+ نسل اول بهره می‌برد که با ۲ گیگ رم و ۳۲ گیگ حافظه سازگاری یافته است.

تراشه ۴ نانومتری باید بهینه سازی باتری را نوید دهد و گوگل وعده داده که عمر باتری با قابلیت همیشه روشن ۲۴ ساعت شده است و در ۳۰ دقیقه می‌توان برای ۱۲ ساعت از آن بهره برد، در حالی که باتری ساعت پیکسل واچ ۲ در حجم ۳۰۶ میلی آمپر ساعت تعریف شده است.{پیکسل واچ ۱ در حجم ۲۹۴ میلی امپر ساعت است}

ساعت ۴۱ میلیمتری پیکسل واچ ۲، صفحه نمایش ۱.۲ اینچی گرد با وضوح ۳۸۴ در ۳۸۴ پیکسل را دارد.

مدل قبلی ۴۵۰ در ۴۵۰ پیکسل بود اما با تعبیه چهره‌های جدید در پیکسل ۲ شاهد تعادل در تراکم اطلاعات روی صفحه ساعت هستیم.

اگرچه گوگل مانند رقبای خود یعنی سامسونگ و اپل دنبال ECG نرفته، اما سنسور پوست را در ساعت پیکسا واچ ۲ تعبیه کرده گزارش مفصلی در مورد کیفیت خواب می‌‍دهد.

البته بعد از آنکه گوگل برند معروف فیت بیت را خریده، امکانات ورزشی و ردیابی را از این برند روی پیکسل واچ ۲ آورده که قابل توجه است و ۴۰ درصد سنسورهایش دقیق‌تر شده است.

سنسور جدید همچنین ضربان قلب را از روی چند مکان متنوع روی مچ دست اندازه گیری کرده که نتیجه دقیق‌تر گزارش می‌شود.

همان طور که گفته شد این ساعت سطح استرس را با سنسور فعالیت مداوم الکترودرمال ردیابی کرده و گزارش مفصلی درباره خواب به کاربر می‌دهد.

ساعت پیکسل پاچ ۲ مجهز به فیت بیت پریمیوم ۶ ماهه است که از هوش مصنوعی برای تجزیه و تحلیل عملکرد بدن کاربر استفاده کرده و در نهایت به شما می‌گوید که چرا بهتر یا بدتر از گذشته شده‌اید.

بر این اساس تمام داده‌های ساعت آنالیز شده و ساعت به شما می‌گوید که دلیل کند شدن امروز شما مربوط به خواب کمتر از حد شماست و تلاش می‌کند تا ضربان قلب را در محدوده سالم تعریف شده نگه دارد.

ساعت پیکسل واچ ۲ به استاندارد IP68/5ATM مجهز است تا بتوان در استخر شنا کرد.

قابلیت موسوم به Emergency Sharing روی ساعت تعبیه شده تا در صورت لزوم مکان شما را به دوستان قابل اعتماد گزارش کند.

مثلا با تنظیم زمان، می‌توان به فرد مورد اعتماد گفت که شما دیر کرده‌اید و هنوز به خانه نرسیده‌اید.

همان طور که گفته شد نسخه بلوتوث دار پیکسل واچ ۲ به قیمت ۳۵۰ دلار و نسخه LTEدار آن ۴۰۰ دلار قیمت گذاری شده است.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها