رونمایی سامسونگ از ۳ تبلت گلکسی تب اس ۹

0
7

سامسونگ از ۳ تبلت گلکسی تب اس ۹ رونمایی کرد. تبلت گلکسی اس ۹ وانیلی در سایز ۱۱ اینچ، تبلت گلکسی اس ۹ پلاس در سایز ۱۲.۴ اینچی و گلکسی اس تب ۹ اولترا در سایز ۱۴.۶ اینچی طراحی و با استاندارد IP68 ساخته شده‌اند.

به گزارش کالاسودا و به نقل از جی اس ام ارنا، سری گلکسی تب اس 9 به چیپست  پرچمدار اسنپ دراگون ۸ نسل دوم ، مانند سری گلکسی اس ۲۳ و جدیدترین گوشی‌های تاشو سامسونگ مجهز شده است.

مدل اس ۹ اولترا صفحه نمایش ۱۴.۶ اینچی امولد داینامیک 2X با رزولوشن ۱۸۴۸ در ۲۹۶۰ پیکسل و نرخ تازه سازی ۱۲۰ هرتز متغیر دارد.

روی صفحه نمایش ضمن بهبود رنگ بریدگی ناچ وجود دارد که در آن دو دوربین ۱۲ مگاپیکسلی معمولی و فوق عریض جاساز شده است.

اسپیکر ۴ گانه AKG با ۲۰ درصد بزرگی نسبت به مدل قبل و حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر از دیگر مشخصات اس ۹ اولترا است که اسنپ دراگون ۸ نسل دوم با ۱۲ یا ۱۶ گیگ رم و ۲۵۶/۵۱۲ گیگ یا ۱ ترابایت پیکره بندی شده و در دو مدل وای فای و 5G از کارت حافظه میکرو اس دی هم پشتیبانی می‌کند.

پشت تبلت اس ۹ اولترا دوربین دوگانه و فلاش ال ای دی تعبیه شده که یکی از آنها سنسور ۱۳ مگاپیکسلی با اتوفوکوس خودکار و قابلیت فیلمبرداری 4K با ۶۰ فریم در ثانیه دارد.

دومین دوربین ۱۲ مگاپیکسلی فوق عریض است که نسبت به ۶ مگاپیکسلی اس ۸ اولترا سال قبل، تغییر بزرگ محسوب می‌شود.

تبلت گلکسی اس ۹ اولترا باتری ۱۱۲۰۰ میلی آمپر ساعت با شارژ سریع ۴۵ واتی دارد.

گفتنی است اس ۹ اولترا در رنگ بژ و گرافیت عرضه شده و قیمت پایه ۱۱۹۹ دلار/ ۱۱۹۹ پوند/ ۱۳۳۹ یورو تعیین شده و از ۱۱ اوت به دست مصرف کننده می‌رسد.

اما تبلت گلکسی تب اس ۹ امولد ۱۱ اینچی با نرخ متغیر ۱۲۰ هرتز است که یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی و حسگر اثرانگشت در خود جای داده است.

تبلت گلکسی اس ۹ پلاس هم ۱۲.۴ اینچی است که دو دوربین ۱۳ و ۸ مگاپیکسلی در خود جای داده است.

هر دو تبلت تب اس ۹ و تب اس ۹ پلاس چیپست اسنپ دراگون ۸ نسل دوم دارند اما مدل وانیلی ۸ یا ۱۲ گیگ رم با ۱۲۸/۲۵۶ گیگ حافظه دارد.

مدل پلاس هم ۱۲ گیگ رم با حافظه ۲۵۶/۵۱۲ گیگ است.

گفتنی است باتری تب اس ۹ در سایز ۸۴۰۰ میلی آمپر ساعت و مدل پلاس هم ۱۰۹۰۰ میلی آمپر ساعت تعریف شده و هر دو شارژ سریع ۴۵ واتی دارند.

قیمت پایه گلکسی تب اس ۹ از ۷۹۹ دلار/۷۹۹ پوند/۸۹۹ یورو و قیمت پایه مدل پلاس هم ۹۹۹ دلار/۹۹۹ پوند/۱۱۹۹ یورو تعیین شده است.

 

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها