رونمایی شرکت نایک از کفش های مجهز به بند خودکار ؛ بی نظیر و استثنایی

0
1447
رونمایی شرکت نایک از کفش های مجهز به بند خودکار ؛ بی نظیر و استثنایی

خبری جذاب که امروز منتشر شد این است که شرکت نایک از کفش های مجهز به بند خودکار خود رونمایی کرد و این موضوع می تواند برای شما کاربران جذاب و کاربردی باشد.

رونمایی از کفش های مجهز به بند خودکار شرکت نایک

شرکت نایک امروز از کفش های بسکتبال مجهز به بند خودکار خود رونمایی کرد و نکته جالب در مورد این گوشی این است که شما با استفاده از برنامه گوشی می توانید بندهای آن را ببندید. اسم این کفش ها Nike Adapt BB است که دارای یک موتور برای بستن کفش های آن تعبیه شده است که می تواند از نکات جالب توجه این کفش است. زمانی که این کفش ها به صورت اتوماتیک بسته می شوند چراغی در کنار کفش روشن می شود. این کفش ها هر زمان که نیاز باشد دوباره می توانند تنظیم شوند و شرکت نایک اسم این تکنولوژی را FitAdapt گذاشته است.

ویژگی های این کفش مجهز به بند خودکار شرکت نایک

به عنوان مثال شرکت نایک اعلام کرده است که ورزشکاران بسکتبال در زمان استراحت می توانند بندهای این کفش ها را به صورت اتوماتیک باز کنند و بعد از زمان استراحت دوباره این بندها به اتوماتیک بسته شود. ایده های بسیاری در ذهن شرکت نایک وجود دارد که کاربران بتوانند یک سری مدل برای بستن بند کفش ها در برنامه این کفش ها تعیین کنند تا در هر زمان از آن استفاده کنند. این برنامه همچنین می تواند رنگ چراغ کفش ها را نیز تغییر دهد.ویژگی های این کفش مجهز به بند خودکار شرکت نایک

اظهارات مدیر بخش خلاقیت و نوآوری شرکت نایک

مدیر بخش خلاقیت و نوآوری شرکت نایک توضیحاتی در مورد این کفش ها ارائه کرده است:« ما ورزش بسکتبال را به عنوان اولین ورزشی که می توان از این کفش ها استفاده کرد ، انتخاب کردیم به دلیل اینکه ورزشکاران این ورزش درخواست های متعددی در این زمینه داشته اند. در این ورزش زمانی که ورزشکار در حال بازی است امکان دارد که مدل پای فرد تغییر کند و از ویژگی های خوب این کفش این است که می تواند به راحتی همگام سازی را صورت دهد. یکی دیگر از ویژگی های این کفش این است که می تواند به صورت هوشمند جریان خون را در پاهای ورزشکار افزایش دهد تا پای فرد خسته نشود و این موضوع از مزیت های جذاب این کفش محسوب می شود.»

زمان فروش و قیمت این کفش هااظهارات مدیر بخش خلاقیت و نوآوری شرکت نایک

شرکت نایک اعلام کرده که این کفش ها از روز 17 فوریه سال 2019 به صورت رسمی به فروش خواهد رسید و قیمتی که برای این کفش ها تعیین شده حدود 350 دلار است. قطعا این کفش ها می تواند نگاه خیلی از کاربران را به خود جلب کند و فروش فوق العاده ای نیز داشته باشد. شرکت نایک به نظر می رسد که تصمیمات بزرگی در سال 2019 در ذهن دارد و قصد دارد تا بار دیگر در این عرصه خودنمایی کند. در بخش زیر ویدئو رسمی شرکت نایک در مورد این کفش ها را مشاهده می کنید:

نظر شما در مورد این کفش های مجهز به بند خودکار شرکت نایک چیست؟ آیا این کفش ها می توانند نگاه کاربران را به خود جلب کنند؟

منتظر نظرات شما دوستان در بخش کامنت ها هستیم.

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها