رونمایی فیسبوک از نمایشگرهای هوشمند Portal Go و Portal Plus

0
22

فیسبوک از صفحه نمایش Portal Go و Portal Plus رونمایی کرد تا با اکو شو آمازون رقابت کند. این محصولات دارای دوربین‌های پیشرفته بوده و حمل آنها آسان است.

به گزارش کالاسودا و به نقل از Gizchina، به صورت خیلی غیر منتظره مدیر فیس بوک، مارک زاکربرگ، اعلام کرد که در پخش لایو ساعت ده شب از محصول جدیدی رونمایی خواهد کرد. مارک از فالوئرهای خود در فیس بوک خواست که محصول جدید را حدس بزنند.

سرانجام مشخص شد این کمپانی مجموعه‌ای از محصولات جدید Portal را عرضه کرده که برای جلسات ویدئویی آنلاین و تماس ویدیویی استفاده می‌شود.

صفحه نمایش هوشمند Portal Go

Portal Go منحصر به فردترین دستگاه این کمپانی است که مهمترین ویژگی‌اش باتری داخلی آن است. این دستگاه نیازی به اتصال به منبع الکتریکی ندارد و  از طریق یک پایه مغناطیسی کوچک شارژ می شود.

این صفحه نمایش 10 اینچی با رزولوشن 1200 در 800 پیکسل تولید شده و دوربین جلو دارای رزولوشن 12 مگاپیکسل است.

در جلسات ویدئویی، Portal Go می‌تواند به سرعت تصویر را بر روی فرد فوکوس کند. شما می‌توانید صفحه را به صورت افقی و عمودی استفاده کنید.

این صفحه نمایش با اپلیکیشن ها Facebook، Whatsapp، Zoom، Webex، Bluejeans و Gotomeeting سازگار است و مایکروسافت ماه آینده به آن می‌پیوندد.

این دستگاه همچنین دارای یک برنامه تقویم است که می‌تواند با Outlook یا Google Calendar همگام سازی شود.

صفحه نمایش هوشمند Portal Plus

Portal Plus یک به روز رسانی برای محصول 2018 این شرکت است. این صفحه نمایش 14 اینچی است و به کاربران اجازه می‌دهد تا 25 نفر را در یک جلسه Zoom مشاهده کنند. رزولوشن این دستگاه 2160 در 1440 پیکسل بوده و دوربین 12 مگاپیکسلی دارد.

Portal Plus و Go هر دو می‌توانند بر اساس دستوراتی مانند “Hey، Portal” کار کنند. همچنین با الکسا آمازون سازگارند.

امنیت نمایشگرهای هوشمند جدید نیز ارتقا یافته است. دستگاه‌های Portal دارای سیستم رمز عبور برای حافظت از اطلاعات هستند. همچنین شما می‌توانید دوربین‌ها و میکروفون‌های داخلی را غیرفعال کنید.

یکی دیگر از ویژگی‌های امنیتی، امکان رمزگذاری تماس‌های ویدئویی است.

 

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها