رونمایی مایکروسافت از منوی جدید استارت ویندوز 10 و بروز رسانی Alt-Tab

0
492

مایکروسافت در حال معرفی یک طراحی جدید برای منوی استارت در ویندوز 10 است که تأکید بر کاشی‎های زنده‎ی (live tiles) آن دارد.

به گزارش کالاسودا و به نقل از theverge، این غول نرم افزاری برای اولین بار در اوایل سال جاری از طراحی جدید رونمایی کرد. مایکروسافت در یک وبلاگ توضیح داد: “ما در حال تازه سازی منوی استارت با طراحی ساده‌تر هستیم که تابلوهای رنگی را در پشت آرم‌های موجود در لیست برنامه‌ها از بین می‌برد و یک پس زمینه یکنواخت، تا حدی شفاف را روی کاشی‌ها اعمال می‌کند.”

در اصل، کاهش رنگ رابط کاربری در منوی Start آن را کمی ساده‌تر می‌کند. این یک تغییر کوچک است، اما مطمئناً باعث می‌شود که منوی Start تغییرات خوبی داشته باشد.

در کنار منوی استارت به روز شده، یکی دیگر از جدیدترین ویژگی‌های ویندوز 10 شامل تغییرات در Alt-Tab است. مایکروسافت اعلام کرد تمام برگه‌های موجود در Microsoft Edge در Alt-Tab ظاهر می‌شوند. به نظر می‌رسد این تغییر ممکن است برای کاربران ویندوز کمی گیج کننده باشد، اما مایکروسافت خوشبختانه به شما اجازه می‌دهد تا دوباره از حالت کلاسیک Alt-Tab استفاده کنید.

همچنین مایکروسافت با طراحی جدید، ویندوز 10 تغییرات جزئی‌تری را ایجاد کرده است. ظاهر پیش فرض نوار وظیفه هم اکنون با برنامه Xbox پین شده برای کاربران Xbox Live یا گوشی اندروید شخصی‌تری خواهد شد. این ویژگی محدود به ایجاد حساب جدید در رایانه شخصی یا ورود به سیستم خواهد بود.

اکنون اعلان‌ها دارای یک نماد X در گوشه بالا سمت راست هستند تا به شما این اجازه را دهند به سرعت آن را ببندید. همچنین مایکروسافت در حال بهبود برنامه تنظیمات خود در ویندوز 10 است.

 

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها