زمان رونمایی گوشی های پیکسل گوگل در کنار برخی شایعات منتشر شد

0
207
زمان رونمایی گوشی های پیکسل گوگل در کنار برخی شایعات منتشر شد

بر اساس اخبار منتشر شده زمان رونمایی گوشی های پیکسل گوگل 23 مهر خواهد بود، در روز هایی که بیشتر حواشی در مورد محصولات جدید کمپانی اپل محسوب می شود، با این وجود شایعات در مورد Pixel 4 متوقف نشده است.

گوشی های جدید کمپانی گوگل به زودی رونمایی می شود و به نظر پیشرفت های بسیار زیادی در مورد این محصولات شاهد خواهیم بود، هرچند که شاید نتوان آن ها را رقیب بسیار جدی برای فروش در مقایسه با برندهای دیگر دانست اما باید این موضوع را قبول کنیم که گوشی های پیکسل در سال های اخیر پیشرفت بسیار خوبی را شاهد خواهیم بود.

بر اساس ادعای توییتر معروف Evan Blass گوشی های هوشمند این برند روز 15 اکتبر رونمایی می شوند. به تازگی تصویری از یک محافظ صفحه نمایش منتشر شده است که حاشیه های کمتری دارد، همچنین اطلاعات سخت افزاری و نرم افزاری اطلاعات توسط DevCheck منتشر می شود.

همانطور که مشاهده می کنید گوشی هوشمند پیکسل 4 ایکس ال با پردازنده اسنپدراگون 855 روانه بازار فروش می شود و به نظر خبری از اسنپدراگون 855 پلاس نیست. موضوع دیگری که وجود دارد صفحه نمایش 6.23 اینچی است که از شایعات قبلی کم تر است. بر اساس شایعات گذشته این محصول صفحه نمایش 6.3 اینچی باید داشته باشد.همچنین این گوشی هوشمند با رزولوشن 1440 در 3040 وارد بازار فروش می شود.

بر اساس اخبار منتشر شده زمان رونمایی گوشی های پیکسل گوگل 23 مهر خواهد بود،

گوشی های گوگل با دوربین بسیار قدرتمند

هر دو گوشی هوشمند پیکسل 4 و پیکسل 4 ایکس ال با نرخ به روز رسانی 90 هزتر و 6 گیگابایت رم در کنار دوربین دوگانه رونمایی می شوند، گوگل قصد دارد در کنار دوربین اصلی از یک لنز تله فوتو نیز استفاده کنید تا بتوانند کیفیت بسیار خوبی را در اختیار طرفداران قرار دهد، با این وجود این کمپانی مشهور قصد ندارد از دوربین سه گانه برای گوشی های خود در سال جاری استفاده کند، هر چند که گوشی پیکسل 3a به خوبی این موضوع را نشان می دهد که گوگل در بخش دوربین حتی با یک لنز نیز می تواند عملکرد جالب توجهی داشته باشد.

بر اساس اخبار منتشر شده نسخه ایکس ال این گوشی هوشمند باتری 3700 میلی آمپری ساعتی دارد و این موضوع در حالی است که نسخه پایه ی این محصول با باتری 2800 میلی آمپری روانه بازار می شود. در نظر داشته باشید که هر دو گوشی هوشمند یاد شده با اندروید 10 در اختیار خریداران قرار می گیرند.

در قابل اصلی این گوشی های هوشمند گوگل قصد دارد از سیستم تشخیص چهره مانند کمپانی اپل استفاده کند و در این میان از سنسور های Soli بهره خواهد برد که امکان سنجش حرکت را فراهم می کند. از این رو انتظار دیدن حسگر اثر انگشت را در این گوشی های هوشمند نباید داشته باشید و به نظر می رسد این محصولات با رویه ای مانند کمپانی اپل یعنی تشخیص چهره به بهبود امنیت کاربران خود بپردازد و سنسور اثر انگشتی در این محصول تعبیه نمی شود.

گوشی های گوگل با دوربین بسیار قدرتمند

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها