رویداد اپل WWDC 2022

0
141
WWDC 2022

زمان برگزاری کنفرانس سالانه توسعه دهندگان جهانی اپل WWDC 2022 نزدیک است و از امروز 6 ژوئن (دوشنبه) آغاز و تا دهم ادامه خواهد داشت. شرکت حضوری در این رویداد محدود خواهد بود؛ اما افراد می توانند به صورت آنلاین آن را تماشا کنند.

به گزارش کالاسودا و به نقل از gsmarena، این رویداد در مورد نرم افزار و توسعه دهندگان است و ما به عنوان یک کاربر معمولی انتظار نسخه های جدید سیستم عامل های اپل در تلفن ها، تبلت ها، ساعت ها، رایانه ها، پخش کننده های رسانه و شاید دستگاه های دیگر اپل را داریم.

رویداد اپل WWDC 2022

iOS 16

نسخه جدید iOS برای آیفون‌های جدیدی که در ماه سپتامبر عرضه می‌شوند، ارائه می شود، که شایعه شده دارای قابلیت نمایشگر همیشه روشن است. چالش اصلی در این نمایشگر مصرف انرژی است.

علاوه بر این ممکن است دیگر شاهر بریدگی صفحه نمایش نباشیم.

مارک گورمن، تحلیلگر بلومبرگ گزارش می دهد که اپل سیستم اعلان را اصلاح خواهد کرد. علاوه بر این، ویژگی‌های ردیابی سلامت سیستم بهبود می‌یابد.

گورمن همچنین پیش‌بینی می‌کند که برنامه‌های شخص اول اپل با iOS 16 بازنگری خواهند شد.

اپل همچنین در حال بازسازی اساسی رابط چندوظیفه ای است، اما تغییرات در تبلت های آن بسیار گسترده تر خواهد بود.

iPadOS 16

ظاهراً نسخه جدید این سیستم عامل با نیت نزدیک شدن آیپدها به لپ‌تاپ‌ها است. تحلیلگران انتظار دارند تغییرات در رابط چندوظیفه ای علاوه بر سیستم تقسیم صفحه نمایش فعلی، شامل پنجره هایی با قابلیت تغییر سایز باشد.

watchOS 9

طبق گزارش ها، نرم افزار جدید یک حالت صرفه جویی انرژی را در خود جای داده است و ویژگی های سلامتی جدیدی دارد.

macOS 13 و مک های جدید

macOS 13، که احتمالاً «Mammoth» نیز نامیده می‌شود، ممکن است تغییرات اساسی در برنامه‌های شخص اول داشته باشد.

با اینکه WWDC یک رویداد نرم‌افزاری است، برخی از افشاگران معتقدند که اپل می‌تواند اولین M2 Mac را رونمایی کند.

tvOS 16

ممکن است ارتقاهایی در بخش کنترل‌های خانه هوشمند وجود داشته باشد.

AR/VR

بعید است اپل از هدست واقعیت مجازی به طور کامل رونمایی کند. اما این شرکت فعالیت ها و اهداف خود را در بخش واقعیت مجازی و واقعیت افزوده معرفی خواهد کرد.

سرویس ها

سرویس «اکنون بخرید، بعداً پرداخت کنید» برای Apple Pay از سال گذشته شایعه شده است. این به کاربران امکان می دهد کالایی را خریداری کرده و آن را به صورت اقساطی پرداخت کنند.

 

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها