رویداد فورتنایت و بازگشت مکعب کوین

0
37

جدیدترین رویداد لایو فورتنایت (Fortnite) با بازگشت یک دوست آشنا همراه با نمایش پر از انفجار، شامل بیگانگان، مکعب‌ها و بسیاری از داستانهای عجیب و غریب بود. برای افزایش تنش، ناشر Epic Games بازی را تا شروع فصل 8 در روز دوشنبه غیرفعال کرده است.

به گزارش کالاسودا و به نقل از theverge، قبل از شروع رویداد، بازیکنان در نقش عوامل نفوذی به مأموریت بیگانه فرستاده می‌شوند تا با بمب‌هایی که به پشت آنها بسته شده، آن را از بین ببرند. در حالی که کشتی فرود آمد، اتفاق های عجیب و غریبی رخ می‌دهد که بازیکنان تا شروع فصل 8 بازی Fortnite متوجه آن نخواهند شد.

در این بخش بازی بازیکنان با صدای Doctor Slone – قهرمان اصلی – که هشدار می دهد “بیگانگان در حال آغاز بزرگترین سرقت خود هستند.” بازی را آغاز می‌کنند.

هنگامی که این اتفاق افتاد، بازیکنان در ابتدا به mothership بیگانه غول پیکر که در طول فصل در بالای جزیره شناور بود، کشیده می‌شوند. بازیکنان در حالی که دستورات Slone را دنبال می‌کنند، با هم از راهروهای تخیلی صورتی و بنفش عبور می‌کردند.

به گفته Slone، هدف استفاده از مواد منفجره پشت آن‌ها برای از بین بردن کشتی است.

مکعب سرانجام در اندازه کامل خود ظاهر می‌شود، که اسلون به آن می‌گوید: “ما باید به این مکعب محکم و سریع ضربه بزنیم.” تلاش موفقیت آمیز است و تمام انرژی مکعب از بین می‌رود و رنگ بنفش سفید می‌شود. همه چیز منفجر شد و قطعاتی از کشتی بیگانه، شامل مکعب‌ها، به سمت جزیره افتاد.

مانند رویدادهای زنده گذشته، بازیکنان واقعاً نمی‌توانند روی اتفاقات تأثیر بگذارند.

این تجربه بسیار شبیه اولین مأموریت تک نفره Fortnite بود که فصل 6 را آغاز کرد.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها