رکوردشکنی رنو مگان RS تروفی R در سوزوکا

0
149

پس از برنامه‌های رکوردشکنی هوندا سیویک تایپ R در چندین پیست مشهور دنیا حالا نوبت به رنو مگان تروفی R رسیده که چنین کاری را انجام دهد.

به گزارش کالاسودا به نقل از پدال، این هاچبک داغ فرانسوی قبلاً رکوردهای مربوط به خودروهای دیفرانسیل جلو را در پیست‌های نوربرگ رینگ آلمان، اسپا فرانکوشمپس بلژیک و بند موتور اسپورت پارک در استرالیا را به خود اختصاص داده و حالا نیز در پیست سوزوکای ژاپن چنین کاری را انجام داده است.


پشت فرمان مگان RS تروفی R جدید لارن هورگان قرار گرفته و توانسته یک دور پیست سوزوکا را در 2 دقیقه و 25.454 ثانیه طی کند. به این ترتیب محصول جذاب رنو توانسته بیش از 3 ثانیه رکورد قبلی را بهبود بخشد.


مدیر محصولات رنو اسپورت درباره این رکوردشکنی گفته است:«مگان RS تروفی R جدید رکورد جدیدی را در کلاس خود و این بار در سوزوکا ثبت کرده است. این پرفورمنس برای طرفداران رنو اسپورت و تروفی R کاملاً پرمعنی است. این رکورد نشان دهنده‌ی تأثیر تست‌های مهمی است که انجام داده‌ایم تا بهترین انتظارات حاصل شوند. این کار برای قوی‌تر کردن رابطه با طرفداران در سراسر جهان کافی است.»


سقف تولید مگان RS تروفی R به 500 دستگاه محدود شده و از این میان 50 دستگاه قبلاً برای بازار ژاپن در نظر گرفته شده است. اولین نمونه‌های این خودرو از نیمه اول سال 2020 به دست مشتریان خواهند رسید. تروفی R در مقایسه با مدل تروفی از همان پیشرانه‌ی 4 سیلندر 1.8 لیتری توربو با قدرت 296 اسب بخار و گیربکس 6 سرعته دستی استفاده کرده اما سیستم تعلیق آن بازنگری شده و آئرودینامیک بهتری دارد. وزن این خودرو نیز 130 کیلوگرم کاهش یافته است.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها