ریکاوری عکس های پاک شده با نرم افزار EaseUS Data Recovery

0
949

عکس های نوزاد خود را که تازه شروع به حرف زدن کرده است از گوشی روی لپ تاپ ریخته اید. هارد سیستم پر شده و مدام پیغام می دهد که لطفا فایل های بلااستفاده را پاک کنید. به روش کج دار و مریز، همین طور به کار با سیستم ادامه می دهید تا اینکه ناگاه متوجه می شوید همسرتان وقتی حواس شما نبوده به هوای اینکه فضای هارد را خالی کند ناخواسته پوشه عکس های نوزادی فرزند دلبندتان را هم به کلی حذف کرده است. عصبانیت در این مواقع دردی را از شما دوا نمی کند نه عکس ها اینگونه برمی گردد نه می توانید درست فکر کنید.

به این موضوع اشراف دارید که زمانی که این عکس ها را گرفته اید، دیگر تکرار نمی شوند که بخواهید دوباره از او عکس بگیرید چون بچه در بدو تولد به سرعت رشد می کند و تغییر می کند. به عنوان یک مادر تحمل اینکه خاطر تکرار نشدنی طفولیت فرزندتان از بین برود، کاری بس دشوار است. برای این موقعیت چه فکری می توان کرد آیا راهی برای برگرداندن این عکس های خاطره انگیز هست؟

همیشه راهی برای ریکاوری عکس های پاک شده در کامپیوتر هست

در مثال این مادر عکس از دست داده، دیدیم که بعضی تصاویر چقدر برای ما مهم هستند. به همین دلیل وقتی ناخواسته اتفاقی رخ می دهد و عکس ها پاک می شود حس ناخوشایندی تمام وجود ما را فرا می گیرد. اگر می خواهید بدانید چطور می شود عکس هایی که حذف شده اند و حتی در سطل بازیافت ویندوز هم دیگر وجود ندارند را دوباره به دست آورد، باید مطلع باشید که ابزار برای انجام این کار به وفور در سطح اینترنت موجود است. اما وقت را تلف نکنید و به جای آزمون و خطا کردن درباره اینکه کدام برنامه را بگیرم و کدام بهتر است، همین حالا به سراغ قوی ترین نرم افزار ریکاوری، که نام آن EaseUS Data Recovery  می باشد، بروید.

EaseUS Data Recovery  برای بازیابی فوری هر آنچه حذف شده

برنامه EaseUS Data Recovery برای سیستم عامل های ویندوز و مک تولید شده، وقتی این برنامه را به شکل رایگان روی لپ تاپ خود نصب کنید. بدون درگیر شدن در منوهای پیچیده بعضی برنامه های دیگر که کارآیی چندانی هم ندارند. فورا مسیردهی، جستجو و بازیابی هر چیزی که از روی هارد سیستم پاک شده را انجام می دهید. در استفاده از نرم افزار شرکت EaseUS خیال تان راحت است که برنامه تمام دایرکتوری هایی که برایش تعیین کرده اید را مو به مو سرچ می کند و انواع و اقسام فایل ها از عکس و ویدیو تا هر مدل فایلی که پاک شده را یافته و فوری بازیابی می کند.

آیا بازیابی عکسهای پاک شده قدیمی  هم با EaseUS Data Recovery ممکن است؟

وقتی یک عکس از روی سیستم پاک می شود محدودیت زمانی برای ریکاوری آن وجود ندارد آن چیزی که اهمیت دارد این است که فایل جدید روی هارد سیستم ریخته نشود تا شانس بازیابی عکس افزایش یابد. پس چه عکس قدیمی را که مدت ها قبل پاک شده بخواهید ریکاوری کنید و چه فایلی که همین الان دست تان خورده و حذف شده، برای ریکاوری کردن، با نرم افزار EaseUS Data Recovery فرقی نمی کند.

آموزش تصویری بازیابی عکس های پاک شده با  EaseUS Data Recovery

1ـ  به سایت رسمی EaseUSبروید نسخه آخر نرم افزار EaseUS Data Recovery را رایگان دانلود و نصب نموده، برنامه را باز کنید. از قسمت پایین برنامه مسیردهی انجام دهید تا جستجو دقیقا در بخشی که می خواهید انجام پذیرد در آخر دکمه آبی رنگی که علامت ذره بین دارد را بزنید.

2ـ  حین جستجو از بالای صفحه، در قسمت Filter مثل چیزی که در عکس زیر می بینید گزینه Graphics را تیک بزنید تا برنامه فقط به دنبال عکس و فایل های تصویری بگردد.

3ـ  از منوی سمت چپ، پوشه مورد نظر را انتخاب کنید تا اگر فولدرهای فرعی درون آن هست محتوای پیدا شده داخلش را ببینید. با پیدا کردن فایل مورد نظر، آن را انتخاب کرده و باز هم دکمه آبی را بزنید. فایل ریکاوری می شود و بعد از اینکه محل ذخیره آن از شما پرسیده شد، بازگردانی می شود.

به همین آسانی می توانید عکس های پاک شده خود را ریکاوری کنید. جدیدترین نسخه  EaseUS Data Recovery در سایت شرکت EaseUS مرتبا به روز شده و اشکالات احتمالی آن برطرف می گردد.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها