زاکربرگ،فیس‌بوک را از نزاع ترامپ و توئیتر جدا کرد

0
81

روز پنجشنبه بنیانگذار و مدیر اجرایی شرکت فیس بوک، مارک زاکربرگ در مورد نزاع به وجود آمده بین رئیس جمهور ترامپ و توئیتر بسیار محتاطانه برخورد کرد و با سخنان خود فیسبوک را از آن جدا کرده و اعلام کرد که برخورد توئیتر با توئیت‌های ترامپ اشتباه است.

به گزارش کالاسودا و به نقل از indianexpress، ترامپ، که شبکه‌های اجتماعی را به تعصب علیه محافظه کاران متهم کرده است، بدون هیچ گونه مدرک و بعد از آنکه توئیتر برچسب راستی آزمایی را بر روی پست‌های ترامپ قرار داد؛ به تهدید توئیتر ادامه می‌دهد. در این راستا ترامپ به دنبال امضای قانونی در راستای محدود کردن حمایت‌های حقوقی از شبکه‌های اجتماعی و همچنین نظارت بر آن‌ها است.

زاکربرگ به فاکس نیوز گفت: “ما در این زمینه سیاست متفاوتی نسبت به توئیتر داریم.” وی در ادامه افزود فیسبوک نیز با محتواهای که قوانین آن را نقض می‌کند، برخورد خواهد کرد؛ اما از نظر آزادی بیان، آزادتر است و وظیفه کنترل اظهارات و راست و دروغ بودن آن‌ها را ندارد.”

در حالی که فیسبوک نیز برچسب‌هایی را برای پست‌های گمراه کننده به کار می‌گیرد؛ اما از پست‌های برخی سیاستمداران چشم پوشی می‌کند و این امر از نظر نامزد احتمالی ریاست جمهوری دموکرات جو بایدن، به دروغگویی آنلاین کمک خواهد کرد.

ترامپ همچنان یکی از مهمترین سرمایه گذاران سیاسی در فیس بوک است، اگرچه تبلیغات بخش قابل توجهی از کل درآمد آن را تشکیل می‌دهد.

 

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها