زمان رونمایی از گوشی های پرچم دار جدید گوگل مشخص شد

0
512

کالاسودا_شرکت گوگل در تاریخ ۹ اکتبر (۱۷ مهر) از تلفن های همراه پیکسل ۳ (Pixel 3 ) و Pixel 3 XL در شهر نیویورک رونمایی خواهد کرد.

تلفن های همراه Pixel و Pixel 2 در تاریخ ۴ اکتبر (۱۳مهر) در سال های ۲۰۱۶ و ۲۰۱۷ در شهر کالیفرنیا به بازار معرفی شدند ولی این تغییر زمان و مکان رونمایی می تواند خبرهای تازه ای در مورد این شرکت و تلفن های همراه جدید آن برای عموم باشد.

بعد اخباری که پشت سر هم در مورد این تلفن های همراه منتشر شد و خیلی از ویژگی ها و افزونه های جدید آنها را فاش کرد دیگر فکر نکنیم چیز جدیدی از این تلفن های همراه باقی مانده باشد که کاربران و علاقمندان نفهمیده باشند.حتی ما اطلاع داریم که شارژر بی سیم هم برای این دستگاه ها تعبیه شده است.

دلیل اینکه اخبار و اطلاعات تلفن های همراه جدید گوگل خیلی سریع برملا شد این بود که تعدادی از این تلفن های همراه دزدیده شد و در بازار سیاه اکراین با قیمت ۲۰۰۰ دلار به فروش رسید. گوگل هیچ اظهار نظری در این مورد نداشته است ولی احتمالا در زمان رونمایی از این تلفن های همراه حرف های زیادی برای گفتن خواهد داشت. البته هنوز تیم امنیتی گوگل در تلاش اند تا پی ببرند که چگونه این تعداد از تلفن های همراه جدید گوگل دو ماه قبل از رونمایی از آن به فروش رسیده است.

طراحی و ظاهر جدید Pixel 3 نشان می دهد که این تلفن همراه مدل مینیاتوری Pixel 2 XL است.

توضیحاتی در مورد شرکت گوگل

گوگل یک شرکت آمریکایی فعال در حوزه فناوری اطلاعات شامل جست و جوی اینترنتی، رایانش ابری و تبلیغات، نرم‌افزار و سخت‌افزار است. این شرکت توسط لری پیج و سرگئی برین تأسیس شد که هر دوی آنها در دانشگاه استنفورد به عنوان دانشجوی دکترا حضور داشتند و با نام «مردان گوگل» شناخته می‌شدند. گوگل در ابتدا به عنوان یک شرکت خصوصی در ۴ سپتامبر ۱۹۹۸ ثبت شد و فروش اولیه سهام آن در ۱۹ آگوست ۲۰۰۴ صورت گرفت. لری پیج و سرگئی برین و اریک اشمیت قبول کردند که به مدت ۲۰ سال، یعنی تا سال ۲۰۲۴ در کنار هم کار کنند.

امیدواریم که از مطالعه این خبر لذت برده باشید ، شما دوستان می توانید نظرات خود را در مورد این خبر و تلفن های همراه جدید گوگل با ما در بخش کامنت ها به اشتراک بگذارید.

با ما در کانال تلگرام کالاسودا همراه باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها