ساعت جدید اپل تایید بهداشتی نگرفت

0
458

کالاسودا_اپل واچ جدید تاییدیه بهداشتی نگرفت. اپل واچ جدید موفق نشد تاییدیه بهداشتی بگیرد. این موضوعی است که از سوی سازمان غذا و دارو اعلام شده است.

به نظر می رسد ساعت جدید اپل  بسیار پایین تر از سطح انتظارات سازمان غذا و داروی آمریکا ظاهر شده است. چرا که موفق نشده مجوزهای تاییدیه لازم را از سوی سازمان بهداشت و درمان دریافت کند.

ساعت جدید اپل ویژگی های منحصر به فرد  مثل امکان تهیه نوار قلب را در اختیار دارد. این ویژگی ها به کاربران کمک می کند به سنجش سلامتی خود بپردازند. البته این موضوع از سوی سازمان غذا و دارو مورد تایید قرار نگرفته است.

در جریان رونمایی چهارشنبه شب اپل از محصولات جدید ، ساعت جدید اپل نیز رونمایی شد. اما به نظر می رسد این ساعت جدید و هوشمند نتوانسته استانداردهای بهداشتی را ثبت کند.

ساعت هوشمند جدید اپل انتظارات بسیاری از کاربران را بالا برده بود. اما به نظر می رسد این ساعت نمی تواند در جامعه و بین جوانان به موفقیت چشمگیری دست پیدا کند.

البته دیروز نیز بین خبرها خواندیم که گوشی های اپل هم رکورد خاصی را ثبت نکرده اند. این جا است که سوالی مهم مطرح می شود؛ آیا گوشی های اپل در خطرند؟ این موضوع که اپل می تواند موفق باشد یا خیر موضوعی مهم است. اما باید دید گوشی های اپل تا چه حد دقیق عمل می کنند.

مسئله مهم این است که ساعت جدید اپل  باید تاییدیه بگیرد چرا که این ساعت هر طور که شده باید بین مخاطبان سخت گیر جای خود را باز کند.

دریافت تاییدیه بهداشتی موضوعی مهم است و می تواند برای کاربرانی که حساس هستند مورد توجه باشد. البته فراموش نکنیم عاشقان اپل کاری به این ماجراها ندارند و ساعت جدید اپل را در هر شرایطی خریداری می کنند. اما به نظر شما ساعت جدید اپل می تواند موفق باشد آن هم در این شرایطی خاص و سختگیرانه ؟

اگر طرفدار اپل باشید پاسخ می دهید بله. اما ما معتقدیم این کار چندان ساده نیست. باید دید در بلند مدت اپل از چه تکنیکیاستفاده خواهد کرد و به کجا می رسد.

با عضویت در کانال تلگرام کالاسودا در جریان آخرین خبرهای حوزه فناوری قرار بگیرید