شیائومی ساعت جدید خود را معرفی کرد

0
264
شیائومی ساعت جدید خود را معرفی کرد

کمپانی شیائومی این روزها به عنوان یکی از بهترین برند های گوشی های هوشمند به شمار می رود با این وجود این کمپانی چینی و مشهور در ساخت محصولات مختلفی تبحر دارد، حال شیائومی سری جدیدی از ساعت های هوشمند خود را در اختیار کاربران قرار می دهد که به عنوان سری T این محصولات و با طراحی CIGA روانه بازار می شود.

اگر طرفدار گجت هایی با طراحی شفاف هستید بدون شک این محصول جذابیت های بسیار زیادی برای شما به همراه خواهد آورد. این محصول به گونه ای است که تمام قسمت های درونی ساعت قابل مشاهده است. این ساعت بسیار زیبا دارای صفحه نمایش گرد است.

ساعت شفاف شیائومی متفاوت با ساعت های هوشمند است

در نظر داشته باشید که ساعت جدید شیائومی هیچ یک از ویژگی هایی مانند ردیابی فعالیت ها و اطلاع رسانی تناسب اندام را ندارد و به نوعی تفاوت های بسیار زیادی با ساعت های هوشمند معمولی موجود در بازار دارد. به طور کلی ساعت های سری T شیائومی با تاکید روی طراحی زیبای خود شرایط بسیار خوبی دارند. این محصول می تواند نمای کامل و 360 درجه ای را برای داخل ساعت برای شما فراهم آورد به طوری که می توانید به طور کامل آن را مشاهده کنید.

ساعت شفاف شیائومی متفاوت با ساعت های هوشمند است

ساعت منحصر به فرد شیائومی با CIGA Design با قیمت های مناسبی به فروش می رسد و قیمتی در 101 دلار دارد، این ساعت هوشمند برای افرادی که در کرادفایندیگ محصول شرکت کرده اند نیز با قیمت 72 دلار به فروش می رسد. این ساعت مچی در دو رنگ مشکی و قرمز وارد بازار فروش می شود و توسط فروشگاه های شیائومی در اختیار کاربران قرار می گیرد.

شیائومی مدتی پیش نیز این مدل ساعت های مچی را به عنوان ساعت های نیمه شفاف وارد بازار فروش کرد و این محصولات نیز در بازار کشور ما موجود است

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها