ساعت جدید هوشمند هواوی واچ GT با پرچمداران این برند روانه بازار می شود

0
376
ساعت جدید هوشمند هواوی واچ GT با پرچمداران این برند روانه بازار می شود

ساعت جدید هوشمند هواوی واچ GT همزمان با پرچمداران این کمپانی چینی روانه بازار فروش می شود، این ساعت بسیار زیبا با سیستم عامل اختصاصی هواوی Light OS در اختیار کاربران قرار می گیرد. این ساعت هوشمند دومین محصول از سری ساعت های هوشمند واچ GT است.

ساعت جدید هوشمند هواوی واچ GT دارای دو نسخه اکتیو و الگانت روانه بازار فروش خواهد شد. به تازگی تصاویری منتشر شده است که رنگ های جالبی را برای نسخه الگانت همراه دارد.

ساعت جدید هوشمند هواوی واچ GT دارای بدنه متفاوتی نسبت به نسخه قبلی است، بیشتری موردی که کاربران را جذب می کند، ظاهر کلیدهای فیزیکی این گوشی هوشمند است. در بخش بدنه نیز رنگ خاکستری تیره قابل مشاهده است.

بدنه‌ی این ساعت از نظر ظاهری اندک تفاوتی با نسل پیشین خود داشته است. اول از همه باید توجه شما را به ظاهر کلیدهای فیزیکی آن جلب کنیم. دیگر تفاوت، بدنه‌ای است که اینک رنگ خاکستری تیره را به خود گرفته است. به جز این دو موردف تغییر بزرگ دیگری را نمی‌توانیم در ساعت هوشمند جدید هواوی واچ GT الگانت ببینیم.

ساعت جدید هوشمند هواوی واچ GT چه قیمتی دارد؟

ساعت جدید هوشمند هواوی واچ GT دارای صفحه نمایش 1.39 اینچی با پنل اولد است. این دو نسخه دارای صفحه نمایش یکسانی است، نسخه اکتیو این ساعت رنگ های مشکی و سفید دارد. ساعت های هوشمند هواوی قیمت هایی در حدود 200 تا 30 یورو قیمت دارد و به نظر می رسد ساعت های جدید این برند نیز در همین رده قیمت روانه بازار فروش شوند. نسخه اکتیو این ساعت 249 و نسخه الگانت 229 یورو قیمت دارد.

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها