ساعت های هوشمند جدید هواوی چه ویژگی هایی دارند؟

0
366

ساعت های هوشمند جدید هواوی در کنار گوشی های پرچمدار و سایر گجت های هوشمند این برند چینی به تازگی رونمایی شده اند. این ساعت های هوشمند که قرار است با نام های Watch GT Active و Watch GT Elegant به فروش برسند را باید دو عضو جدید ساعت های Watch GT هوآوی در نظر گرفت. این دو ساعت هوشمند باتری بسیار قدرتمندی دارند که باعث ترغیب کاربران برای خرید می شود.
ساعت هوشمند Watch GT Active شباهت های زیادی از نظر طراحی به نسخه قبلی دارد و رنگ بندی ها و برخی تغییرات کوچک در بدنه را می توان تغییرات اصلی این محصول دانست. بر اساس ادعای مدیران هواوی این محصول دارای قابلیت مشاهده ضربان قلب است و می تواند در حات ورزش مستمر و روزانه تا دو هفته شارژ باتری را برای شما نگه دارد. در کنار این موضوع امکان ردیابی ورزشی نیز در این ساعت مانند نسخه های قبلی اضافه شده است.
این محصول را می توان گرانترین ساعت در میان ساعت های هوشمند جدید هواوی در نظر گرفت. این محصول با قیمتی در حدود 249 دلار به فروش می رسد و آن را می توان برترین ساعت هوشمند هواوی در مراسم رونمایی دانست.
ساعت هوشمند Watch GT Elegant قطر 42 میلی متری دارد و 4 میلی متر کوچکتر از نسخه گران تر است، این ساعت بسیار زیبا باتری ضعیف تری دارد و می تواند یک هفته در حالت کار کرد ورزشی شارژ نگه دارد. البته نسخه سرامیکی این محصول قابلیت های مانند نسخه قبلی را برای کاربران به همراه می آورد. این ساعت هوشمند نیز قیمتی در حدود 229 دلار دارد.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها