ساعت هوشمند Amazfit GTR با عمر باتری خیره کننده رونمایی شد

0
176
ساعت هوشمند Amazfit GTR با عمر باتری خیره کننده رونمایی شد

ساعت های هوشمند Amazfit GTR در دو نسخه 42 و 47 میلی متری رونمایی شدند. بر اساس اخبار منتشر شده این ساعت های هوشمند عمر باتری بسیار خوبی دارند.

این دو ساعت هوشمند تراکم پیکسلی 326 دارند و صفحه نمایش کوچکتر این محصول 1.2 اینچ است و نسخه 47 میلی متری نیز با صفحه نمایش 1.39 اینچی دارد، هر دو ساعت هوشمند دارای صفحه نمایش گوریلا گلس 3 است.

مانند سایر ساعت های هوشمند عمر باتری این محصولات نیز بسیار اهمیت دارد، نسخه 47 میلی متری این محصول دارای باتری 410 میلی آمپری لیتیوم پلیمری است و برای استفاده در 24 روز استفادع معمولی مناسب است. نسخه 42 میلی آمپری نیز باتری 195 میلی آمپی دارد و می تواند تا 12 روز شارژ باتری داشته باشد.

ساعت هوشمند مناسب شنا Amazfit GTR

ساعت هوشمند مناسب شنا Amazfit GTR

منظور از استفاده عادی به این شرح است: مانیتور ضربان قلب، ردیابی خواب، استفاده از GPS به مدت 15 دقیقه در روز، روشن شدن صفحه نمایش به مدت 30 بار، 150 پیام دریافتی و استفدع از GPS برای 4 بار و استفاده از سایر موارد به مدت 5 دقیقه است.

توجه داشته باشید که این ساعت هوشمند برای شنا کردن مناسب است و تا عمق 5 اتمسفری در برابر آب مقاوم است. از نظر قابلیت های این ساعت هوشمند می توان به مشاهده ناتیفیکیشن ها، یادآور رویداد ها و تماس های دریافتی اشاره کرد. در کنار این موارد می توانید اطلاعات آب و هوا، موسیقی و قطب نما را داشته باشید.نسخه 42 میلی متری این محصول با قیمتی در حدود 120 دلار به فروش می رسد.

در کنار این نسخه ساعت هوشمند بزرگتر این برند مشهور قیمتی در حدود 145 دلار دارد و نسخه تیتانیومی آن نیز حدود 205 دلار در اختیار کاربران قرار می گیرد. نسخه 47 میلی متری دارای یک نسخه سفارشی نیز است که به عنوان Iron Man رونمایی شده و به زودی قیمت فروش آن نیز اعلام می شود.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها